حقوق بشر آمریکایی/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت؛

بمباران شیمیایی سردشت صحنه رسوایی حامیان دروغین حقوق بشر است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 28June 2023

بمباران شیمیایی سردشت صحنه رسوایی حامیان دروغین حقوق بشر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هفتم تیرماه ۱۴۰۲ مصادف است با سی ششمین سالگرد بمباران ناجوانمردانه مردم مظلوم سردشت توسط رژیم بعث عراق که این روز در جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی نام گرفته است.

مردم سردشت در این روز در برابر بمباران شیمیایی که سبب مصدومیت و به شهادت رسیدن مردم مظلوم این شهر شد با مقاومت نام خود را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ماندگار کردند.

فاجعه بزرگ انسانی بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم منفور بعثی سند توحش غرب، نماد حقوق بشر آمریکایی و گویاترین سند مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت سربلند ایران است.

این جنایت بزرگ در واقع اشتباه بزرگ جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر به شمار می‌رود که چشمان خود را به این واقعه هولناک بستند و بار دیگر نشان دادند که سیاست‌های مزورانه یشان وابسته به نظام سلطه و در راستای مطامع قدرت‌های بزرگ است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و جانبازان شیمیایی کشورمان، مراتب همدردی عمیق خود را با خانواده شهدای این حادثه غم‌انگیز اعلام می‌دارد و بر روح بلند شهدای گرانقدر و مظلوم بمباران شیمیایی سردت درود می‌فرستد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها