رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن غربی را تهدید کرد

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نهضت آن همه ارزش‌های برآمده از مکاتب غربی را به چالش کشید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن برآمده از فرهنگ غربی را تهدید کرد.
کد خبر: ۶۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 28June 2023

انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن غربی را تهدید کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» امروز در مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین‌بال انقلاب اسلامی که در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار شد، حادثه هفتم تیر را از حوادث بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: باید درباره این حادثه بحث‌های فراوانی هم از حیث شهدای عزیز این روز و هم از حیث آثار و پیامد‌های آن انجام شود.

حجت‌الاسلام ادیانی با طرح این سوال که «چرا اساسا حادثه هفتم تیر به وجود آمد و جرم شهیدان والامقام هفتم تیر چه بود؟»، افزود: دشمن در فاجعه هفتم تیر دست به جنایتی زد که در تاریخ انقلاب کم نظیر بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا شهید بهشتی را شاگرد مکتب امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: مردم در آن شرایط غبارآلود فتنه و فضای تبلیغات مسموم علیه شهید بهشتی، منتظر پیام امام بودند و لذا بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیام خود شهید بهشتی را شهید راه عدالت اسلامی دانست و فرمود که ملت ایران برای برپایی عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن و زیست آزادانه و مستقلانه، این شهدا را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نهضت آن همه ارزش‌های برآمده از مکاتب غربی را به چالش کشید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن برآمده از فرهنگ غربی را تهدید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی با تایید مقام معظم رهبری، اضافه کرد: آغاز این هفته با شهادت آیت الله بهشتی و یارانش است و در هفتم تیر سال ۶۶ حمله شیمیایی صدام به مردم بی پناه سردشت، در یازدهم تیر سال ۶۱ شهادت آیت الله صدوقی و در دوازدهم تیر سال ۶۷ اسقاط هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در آب‌های خلیج فارس به دست ناو آمریکایی را داریم و لذا این هفته، هفته فجایعی عظیم با پشتیبانی استکبار و حقوق بشر آمریکایی است که بار دیگر رویارویی جبهه انقلاب با جبهه مستکبران را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ برهنگی و کالا بودن زن در تمدن غربی را به چالش کشیده است، گفت: انقلاب ایران به جهانیان نشان داد که می‌توان در برابر فرهنگ مسلط غرب و نظام‌های برآمده از تمدن غربی از جمله لیبرال دموکراسی و نظام سوسیالیستی شرق یک نظام مبتنی بر ارزش‌های الهی و انسانی را برای مردم عینیت بخشید.

وی اساس تمدن غرب برای اداره بشر را دموکراسی بدون پسوند دینی دانست و ادامه داد: همه دنیا پذیرفته بود که در روابط بین الملل یا باید متکی به غرب باشد یا متکی به شرق و بدون اتکا به غرب یا شرق هیچ قیام و قعودی به سرانجام نمی‌رسد؛ این فرهنگ مسلط و هژمونی غرب آنچنان با بزک رسانه‌ای تبلیغ شد که حتی به باور برخی از انقلابیون که به مرور از قطار انقلاب پیاده شده بودند نیز تبدیل شد.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ضد ارزش‌های الهی و انسانی برآمده از کفر و الحاد و التقاط را به چالش کشید، اضافه کرد: انقلاب ما به همه فهماند که جنگ غرب و شرق جنگ زرگری است و دعوای اصلی بین جبهه مظلومان و مستکبران است؛ آن‌ها جهان را به دو قطب سلطه گر و سلطه پذیر تبدیل کرده بودند، اما با نهضت امام خمینی (ره) و نقش آفرینی شهید بهشتی‌ها ایران اسلامی کانون سلطه گریزان شد و همه مکاتب و ایسم‌های برآمده از تفکر غیر الهی را به چالش کشید و منافع سلطه گران را به صورت جدی مورد تهدید قرار داد.

وی با اشاره به فروپاشی شرق مستکبر به دنبال انقلاب امام راحل، تاکید کرد: سخنرانی‌های امام و رهبری در دیدار‌های متعدد با خانواده‌های شهدای هفتم تیر نشان می‌دهد که هم امام و هم خلف شایسته ایشان یکی از وجوه و علل اصلی این حادثه تلخ را در این می‌دانند که انقلاب اسلامی موجودیت غرب را به چالش کشیده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با بیان اینکه دشمن همچنان دشمن است، یکی از پیامد‌های حادثه خونین هفتم تیر را شناساندن دشمنان دانست و گفت: ملت ایران ضربه اول را به استکبار و ارزش‌های برآمده از آن زدند و امروز شعار «مرگ بر آمریکا» به فرهنگ تبدیل شده و جزو اصول اصلی ملت‌های مستضعف جهان است.

وی آیت الله بهشتی را خار چشم دشمنان اسلام دانست و بیان کرد: شهید بهشتی دعوای شخصی نداشت و می‌خواست احکام اسلام را اجرایی کند و لذا ناسزای دشمنان خبیث و دوستان بی بصیرت را تحمل می‌کرد و دم نمی‌زد.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه امام خمینی ضربه کاری بر پیکر پوسیده غرب زد، یادآور شد: یکی از مظاهر و نقشه‌های شوم دشمن برای اسقاط انقلاب و نظام اسلامی ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب بود و امروز ۱۷ هزار شهید ترور در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با اشاره به تغییر ایدئولوژی سازمان پلید مجاهدین خلق در دهه ۵۰، خاطرنشان کرد: بزرگانی همچون آیت الله مصباح یزدی در برابر مجاهدین موضع گیری کردند و فرمودند برای تایید آن‌ها حجت نداریم، زیرا درست فهمیده بودند؛ دشمنان آن‌ها بنا داشتند همه یاران انقلاب را نابود کنند و لذا حادثه هفتم هم پرده از تزویر و خباثت مدعیان دموکراسی و آزادی غربی برداشت و هم این گروه پلید و تروریست را افشا کرد و به مردم نشان داد که دروغ می‌گویند و هرگز طرفدار مردم و آزادی آنان نیستند.

وی با بیان اینکه امام راحل با بهره گیری از حادثه خونین هفتم تیر انقلاب را از خطر بزرگ انحراف نجات داد، تصریح کرد: یکی از علل اصلی این حادثه و حوادث از این دست برای اضمحلال نظام اسلامی بود، اما ملت ایران به دنبال اجرای احکام قرآن بودند و می‌خواستند زیست آزادانه و مستقلانه داشته باشند و لذا فرزندانشان را تقدیم این راه مقدس کردند.

حجت الاسلام ادیانی، درس بزرگ حادثه هفتم تیر را تداوم دشمنی دشمنان دانست و عنوان کرد: مادامی که ما اسلامی هستیم و می‌خواهیم احکام نورانی قرآن را اجرا کنیم و نظام الهی و ولایی داریم، دشمن دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد و به فرموده رهبر انقلاب، به کمتر از بازگشت ایران به قبل از انقلاب قانع نخواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن برنامه حساب شده خود را با نماد «زن» پیش برد و قطعا نه اولین توطئه است و نه آخرین آن؛ البته دشمن می‌خواهد که ما تسلیم قدرت‌های غربی شویم، اما رسالت انقلاب ما جهانی است و تا نابودی دشمنان راه را ادامه می‌دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با بیان اینکه به گفته رئیس جمهور در مقابل مشکلات ابرو خم نخواهیم کرد، گفت: یکی از آثار مهم حادثه هفتم تیر این است که همچنان دشمن را دشمن بدانیم و از امام و شهدای راه امام و شهدای والامقام هفتم تیر و سید شهیدان هفتم تیر تجلیل کنیم و برای مردم خدمتگزار باشیم و خدمت صادقانه و بی منت را سرلوحه خویش قرار دهیم و از کار مردم گره گشایی کنیم.

وی دولت سیزدهم را انقلابی دانست که تمام همت خود را به رغم همه دشمنی‌ها برای رفع مشکلات به کار گرفته و یادآور شد: این دولت هیچ منتقدی جز دشمنان ندارد و شاهد بمباران رسانه‌ای دشمن جهت سیاه نشان دادن توفیقات روشن دولت هستیم، زیرا می‌دانند که دولت سیزدهم متکی به ارزش هاست و با افتخار خود را سرباز ولایت می‌داند.

حجت الاسلام ادیانی، با بیان اینکه دولت عزم خود را جزم کرده تا برای گره گشایی از کار مردم اقدام کند، یادآور شد: حجت‌الاسلام رئیسی خدمت صادقانه و بی منت را سرلوحه خویش قرار داده؛ البته با جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب مواجه هستیم، اما قطعا ملت ایران پیروز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار