در سعادت آباد برپا شد؛

ایستگاه عکس و پوستر مدافعان حرم حضرت زینب(س)

مجلس تعزیه‌خوانی خاتون داغدیده با برپایی ایستگاه مدافعان حرم حضرت زینب(س)، امشب نمایش شبیه خوانی حضرت علی‌اکبر علیه السلام را در سعادت‌آباد اجرا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ - 28November 2015

ایستگاه عکس و پوستر مدافعان حرم حضرت زینب(س)

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجلس تعزیه خوانی حضرت علی اکبر علیه السلام امشب با گوشههایی از نمایش آب رسانى به خیمهها در شب عاشورا بعد از نماز مغرب و عشاء در خیمه تعزیه خاتون داغدیده واقع در سعادت آباد، میدان بهرود برگزار میشود.

علاوه بر برپایی خیمه تعزیه، خیمه مدافعان حرم و نمایشگاه روز عاشورا و خرابههای شام نیز برپا شده است. در ایستگاه مدافعان حرم حضرت زینب(س)، عکس و پوسترهایی از حرم مطهر حضرت زینب(س) و شهدای مدافع حرم این بانوی بزرگوار به نمایش گذاشته شده است.

به منظور زنده نگه داشتن و بازخوانی حماسه تاریخ ساز محرم و عاشورا، غرفههای روز عاشورا و خرابههای شام که بیانگر واقعه قیام عاشورا تا وقایعی که برسید و سالار شهیدان گذشته است به همراه خرابههای شام تا کاخ یزید در  قالب ماکت و عکس به تصویر کشیده شده است.

علاوه بر این، ایستگاه عرضه محصولات فرهنگی و گالری عکس به همراه مجموعهای از سخنان بزرگان با موضوع واقعه عاشورا نیز برپا شده است.

ضمن برگزاری مجالس تعزیه، مشاوران و کارشناسان دینی و مذهبی نیز هر شب در غرفههایی که به همین منظور جانمایی شده است، پاسخ گوی شبهات دینی، مذهبی و اعتقادی عزاداران خواهند بود.

شب پنجم، یکشنبه 8 آذر مراسم تعزیه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها