در یادواره 313 شهید شهرستان فیروزه مطرح شد؛

داشتن بصیرت، باعث بیمه شدن در برابر شبهات می­ شود

استاد اخلاق گفت: از ایمان و ولایت فقیه دست برندارید. کسانی که قصد دارند در مورد ولایت شبه ایجاد کنند، با داشتن بصیرت دینی و سیاسی مقابلشان بایستید تا خدایی نکرده از ولایت جدا نشوید.
کد خبر: ۶۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ - 28November 2015

داشتن بصیرت، باعث بیمه شدن در برابر شبهات می­ شود

به گزارش  دفاع پرس از نیشابور، اولین یادواره سرداران و 313 شهید شهرستان فیروزه با حضور اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی پوریای ولی برگزار شد.

در این مراسم حجت­ الاسلام و المسلمین رجایی خراسانی، مسئول موسسه فقهی اهل بیت(ع) مشهد مقدس و از اساتید اخلاق حوزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهرستان فیروزه، 313 شهید به تعداد یاران امام زمان(عج) تقدیم اسلام و ولایت کرده است. این عزیزان والامقام زیر پرچم ولایت بودند و هرگز زیر پرچم ظلم و ستم نرفتند که همین باعث شد به این درجه و جایگاه دست یافتند. ما نیز امروز باید همانگونه زندگی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ساده زیستی امام راحل و رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: تاریخ را مطالعه کنید ببینید که خانواده شهدا در برابر شهادت فرزندانشان چه کردند. اگر در مورد زندگی امام (ره) و مقام معظم رهبری تحقیق کنید متوجه خواهید شد که این دو شخصیت چگون زندگی کرده و می­کنند. زندگی آنها ساده و به دور از تشریفات و زیاده ­خواهی بوده و هست. زندگی دو رهبر انقلابی سراسر اخلاص و ایمان بود و است و به همین جهت است که عزت پیدا کردند.

استاد حوزه افزود: از ایمان و ولایت فقیه دست برندارید. کسانی که قصد دارند در مورد ولایت شبه ایجاد کنند، با داشتن بصیرت دینی و سیاسی مقابلشان بایستید تا خدایی نکرده از ولایت جدا نشوید. همانطور که امام عظیم­الشأن فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد."شما هم همواره در مسیر ولایت بوده و از ایشان تبعیت کنید.

پخش کلیپ و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله ­الحسین(ع) از دیگر بخش­های این مراسم بود.

قبل از شروع این یادواره، مراسم عطر افشانی مزار شهدا و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا توسط جمعی از مسئولین برگزار گردید.     

نظر شما
پربیننده ها