امام جمعه پلدختر:

دولت برای رفع چالش‌های بازار تدابیری بیندیشد

حجت الاسلام «موسوی» گفت: مردم نمی‌توانند به راحتی به کالاهای اساسی و مورد نیاز روزانه دسترسی داشته باشند و قیمت سرسام‌آور گوشت و مرغ، آنان را تحت فشار قرار داده که نیاز به مدیریت صحیح در این زمینه به شدت احساس می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ - 30June 2023

دولت برای رفع چالش‌های بازار تدابیری بیندیشد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: انتظار می‌رود موجرها در شرایط اجاره‌های سرسام‌آور و کمرشکن در گرفتن اجاره بهای منزل رعایت حال مستاجرها را مدنظر داشته باشند.

وی به دهم تیر ماه روز صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: این وزارت‌خانه در دولت جمهوری اسلامی وزارتخانه‌ای کلیدی است که در شرایط فعلی با وجود تورم سرسام‌آوری که گریبان‌گیر ملت شده ،با چالش مواجه است.

امام جمعه پل‌دختر اخلال در بازار خودرو را یکی دیگر از چالش‌های پیش‌روی وزارت صمت دانست و گفت: این وزارت‌خانه نتوانسته بازار خودرو را مدیریت و کنترل کند و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز مرتب در حال نوسان است.

وی افزود: مردم نمی‌توانند به راحتی به کالاهای اساسی و مورد نیاز روزانه دسترسی داشته باشند و قیمت سرسام‌آور گوشت و مرغ، آنان را تحت فشار قرار داده که نیاز به مدیریت صحیح در این زمینه به شدت احساس می‌شود.

موسوی به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و یادآور شد: نام‌گذاری هفته‌ای به نام حقوق بشر آمریکایی و مدافع حقوق بشر دانستن آمریکا مضحک‌ترین شوخی قرن است.

وی به اقدام‌های ضد بشری آمریکا در ایران اشاره کرد و افزود: کمتر از یک هفته از ششم تا دوازدهم تیر ماه ،طی چند سال مختلف آمریکا اقدام‌های ضدبشری در ایران مرتکب شده که ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ به نقشه آمریکا و فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن، از جمله شهیدان بهشتی، رحیمی و صادقی در هفتم تیر ماه سال ۶۰ از این جنایات است.

امام جمعه پل‌دختر آمریکا را بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر خواند و گفت: شهادت رئیس زندان اوین تهران هشتم تیر سال ۱۳۶۰،شهادت آیت الله صدوقی نماینده امام راحل در استان یزد در یازدهم تیرماه سال ۶۱ و بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم بعث با توصیه آمریکایی‌ها هشتم تیر ماه ۱۳۶۶ که منجر به شهادت ۱۱۰ نفر شد همه از اقدام‌های ضد بشری امریکا است.

وی افزود: هچنین شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس با ۲۹۰ مسافر که ۶۶ مسافر آن کودک بودند، در ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷، از جمله اقدام‌های تروریستی و ضدبشری امریکا می‌باشد که خود را مدافع حقوق بشر می‌داند.

موسوی به چهارم تیر ماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و یادآورشد: تمام تلاش این ۲ نهاد علی‌رغم کمبود بودجه ، خدمت به مردم است.

وی به هفته امامت و ولایت اشاره و بر تکریم عظمت و بزرگی آن تاکید کرد و افزود موج غدیر شناسی و کاروان‌های تبیین غدیر و شادی برای ابلاغ ولایت علی (ع)، در کشور راه‌اندازی شده است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتظار می‌رود مردم ولایت‌مدار این شهرستان نیز همانند سراسر کشور در برنامه‌های غدیر پای کار باشند و کمیته امداد و ستاد غدیر در پل‌دختر را یاری کنند.

وی افزود: قربانی‌ها و نذورات خوبی از سوی مردم اهدا شده که طی روزهای اخیر به نحو احسن بین مردم پل‌دختر توزیع و تقسیم شده است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار