حقوق بشر آمریکایی/ یادداشت

حقوق بشر آمریکایی، از قله ادعا تا گودال قتلگاه

حقوق بشر آمریکایی بسان لجن زاری با آرایشی غلیظ برای فریب افکار عمومی جهان است.
کد خبر: ۶۰۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲ - 02July 2023

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «منصور طیوری» استاد دانشگاه؛ حقوق بشر آمریکایی را باید ابتدا در شکل‌گیری این کشور جستجو کرد، وقتی تعداد زیادی از سرخ پوستان این سرزمین به خاک و خون کشیده شدند و از همان ابتدا آمریکایی جنایتکار پا به عرصه وجود گذاشت.

پس آمریکا با جنایت علیه انسان‌هایی به وجود آمد که صاحب اصلی سرزمین فعلی به حساب می آیند و حال سوال اصلی  این است که آیا این صاحبان (سرخ پوستان) و به طور کل رنگین پوستان دارای جایگاهی واقعی هستند یا هر روز شاهد پایمال شدن حقوق اولیه، شکنجه و قتل یکی از آنها در این کشور به ظاهر آزاد هستیم. امروز پرچم حقوق بشر را رژیمی به دست گرفته که بزرگترین دشمن حقوق بشر است و تبعیض نژادی بزرگترین مسئله آن به شمار می‌رود.

نامگذاری هوشمندانه هفته حقوق بشر آمریکایی از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب در واقع هفته تبیین جنایت‌ها و چهره واقعی آمریکا نسبت به مردم ایران و سایر کشور‌ها برای نسل جدید است. در این تبیین، نفاق، دورویی و دروغگویی این مدعی کذاب حقوق بشر تشریح می‌شود.

در واقع نامگذاری حقوق بشر آمریکایی (به خصوص در تیر ماه) جنایت این رژیم خون آشام را نشان می‌دهد که مستقیم و غیر مستقیم در بسیاری از مصائبی که برای کشور عزیزمان رقم زده شده دست داشته است.

حقوق بشر آمریکایی یعنی سوءقصد و ترور نافرجام به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط گروهک تروریستی فرقان با حمایت آمریکا در سال ۱۳۶۰، بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن ازیاران ایشان در سال ۱۳۶۰ شد، بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام در تیر ۱۳۶۶ که مورد حمایت صد در صد آمریکا بود، ترور شهید کچوئی رئیس زندان اوین توسط منافقین در ۸ تیر سال ۱۳۶۰ ، ترور شهید آیت الله صدوقی امام جمعه یزد توسط منافقین در ۱۱ تیر ۱۳۶۰، شلیک موشک به هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر بی گناه در ۱۲ تیر ۱۳۶۷.

دعوی ظاهری حقوق بشر آمریکایی در قله‌های خودساخته آنان قرار دارد. ادعایی که حافظ منافع چپاول گران استثمارگر آمریکایی می‌باشد، اما حقیقت آن است که این حقوق بشر قلابی برای لابی‌های قدرت و ثروت از قله‌های پوشالی تا ذبحگاه حقوق دیگران تفاوت دارد.

امپراتوری رسانه‌ای آنان برای فروریختن هویت و استقلال جوامعی که حکمرانی آنان بر اساس احکام و مبانی دینی بنا شده است از حربه‌های ضد دینی استفاده می‌کند. حربه‌هایی مانند برهنگی زنان از عوامل شخصیت آزاد آنان قلمداد می‌شود. عامل تضییع حقوق زنان در جوامع دینی، دین و احکام آن نسبت به مردان است. زنان و دختران متدین به دلیل استفاده از حجاب، افسرده و محدود و در بند معرفی می‌شوند. پس حقوق بشر آمریکایی بسان لجن زاری با آرایشی غلیظ برای فریب افکار عمومی جهان است.

همچنین دست مزورانه حقوق بشر آمریکایی از آستین منافقین کور دل همواره بیرون زده که با ترور هفده هزار نفر از ملت شریف ایران ننگین‌ترین جنایات را رقم زده اند؛ و این گروهک ضد بشر در اغتشاشات اخیر مدعی حقوق بشر بودند. کرم‌هایی که بیلچه باغبان، سوراخشان را در باغچه آلبانی در این چند روزه به هم زده است.

آمریکایی امروزین که به رئیس جمهور نفاخ و بی هوش و حواس مبتلا شده همان ابر قدرت مدعی حقوق بشری است که برای صدام ملعون مجوز قتل عام سردشت با بمب‌های شیمیایی را صادر کرد و همچنین عزیزترین مردمان و شریف‌ترین مومنان، سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند که هرگز نمیتوان از این جنایت گذشت. پس حقیقت پلید و سیاس حقوق بشر آمریکایی می‌بایست همواره جلوی چشم باشد و به فراموشی سپرده نشود، اعتماد به آن‌ها در هیچ سطحی رخ ندهد و چهره فاسد آمریکایی گم نشود و: افول آمریکا در حال رقم خوردن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها