جلسه برنامه‌ریزی ششمین جشنواره «ترنم فتح» در سمنان

جلسه برنامه‌ریزی ششمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک نیروهای مسلح استان سمنان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 01July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، جلسه هماهنگی ششمین جشنواره ترنم فتح ویژه گروه‌های موزیک نیروهای مسلح استان سمنان امروز (شنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان سمنان و نمایندگان نیروهای مسلح مستقر در استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان  برگزار شد.

سلامی در این نشست اظهار داشت: از اهداف برگزاری جشنواره ترنم فتح می‌توان به بازآفرینی حماسه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، افزایش روحیه ایثار و مقاومت در بین جوانان، ایجاد شادابی و طراوت در جامعه و ارتقای کیفی نیرو‌های مسلح در حوزه آهنگ و موسیقی نظامی اشاره کرد.

وی افزود: گروه‌های موزیک نیروهای مسلح نماد روحیه حماسی و نظم و انضباط در رزمندگان و نیروهای مسلح است که در سال‌های اخیر تلاش شده با اشعار و آهنگ‌های حماسی توانایی‌های موجود در گروه‌های موزیک ارتقا یابد.

سلامی با بیان این که این جشنواره در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می‌شود، گفت: ششمین  جشنواره‌های ترنم فتح با همکاری نیروهای مسلح استان سمنان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار