پیام نیرو‌های انقلاب به هک حرمت قرآن؛

هتک حرمت به قرآن نشان از عمق استیصال دولت‌های غربی است

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: اهانت به قرآن و آتش زدن آن نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت‌های فاشیست غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد.
کد خبر: ۶۰۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 01July 2023

هتک حرمت به قرآن نشان از عمق استیصال دولت‌های غربیبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، در این بیانیه آمده است: اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه‌ورزی دولت‌های فاشیست غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد.

این بیانیه می‌افزاید: هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در این بیانیه تصریح کرده است: قرآن ذکر محفوظ و سند جاودانه سعادت و نیکبختی انسان‌ها در تمام قرون و اعصار است و شیاطین غربی نمی‌توانند با پاشیدن مشتی خاک در برابر اراده و منطق فروزان خداوند ایستادگی کنند.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: حادثه تلخ اهانت به قرآن با همه تلخکامی‌هایی که به همراه دارد، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است که خورشید پر فروغ قرآن کریم روز به روز بلندتر و درخشنده‌تر خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام گستاخانه و شرم‌آور اعلام می‌دارد رفتار‌های جنون‌آمیز و سازمان یافته‌ای که این روز‌ها با هدف اسلام ستیزی و اسلام هراسی در کشور‌های سوئد، فرانسه و هلند انجام می‌شود نمی‌تواند مانع از تجلی و سیراب شدن بشر تشنه امروز از سرچشمه فیضان الهی شود.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی اظهار کرده است: منطق روشن قرآن، عدالت طلبی، استقلال خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است و این پیام جاودان در حال تسخیر دل و جان میلیارد‌ها انسانی است که می‌خواهند فارغ از آموزه‌های مکاتب غربی عزتمندانه و آزادانه در جستجوی حیات طیبه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار