در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: غرب از پویایی قرآن و اسلام هراس دارد/ هتک حرمت به قرآن ریشه در صهیونیسم دارد

چمران ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم گفت: اقداماتی که غربی‌ها انجام می‌دهند به دلیل این است که از پویایی و حرکت رو به جلوی قرآن و اسلام هراس دارند.
کد خبر: ۶۰۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 02July 2023

چمران: غرب از پویایی قرآن و اسلام هراس دارد/ هتک حرمت به قرآن ریشه در صهیونیسم داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صدو پنجاه و نهمین جلسه شورا با یادآوری حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس که حدود 280 نفر از مسافران آن کشته شدند، اظهار داشت: متاسفانه با اینکه این ناو جنگی جنایت بزرگی انجام داده از دولت آمریکا جایزه دریافت می‌کند؛ آمریکایی نشان دادند که حقوق بشر و احترامی که ادعا می‌کنند به بشر دارند چقدر به قائل هستند.

چمران با بیان اینکه حمله به هواپیمای ایرانی در خلیج فارس را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد، گفت: این عمل جنایتکارانه دولت آمریکا را محکوم می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد افزود: این کشور به بهانه آزادی، آزادی را به مذبحه بردند و به راحتی قربانی کردند؛ به نام آزادی به حیثیت و مقدسات دو میلیارد انسان بر روی زمین توهین کردند.

وی با بیان اینکه این‌ها فکر می‌کنند اگر قرآن را به آتش بکشند قرآن پیروز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: خداوند قرآن را بر پیامبر ما نازل کردند و تضمین کردند قرآن هیچگاه تحریف نخواهد شد و باقی می‌ماند؛ کارهایی که امروز انجام می‌دهند به دلیل این است که از قرآن و اسلام هراس دارند و حرکت رو به جلوی اسلام در دنیای کنونی ترس دارند.

چمران گفت: چنین حرکت‌هایی ریشه در صهیونیسم دارد و در یک کشوری تحت حمایت پلیس اقدام به آتش زدن قرآن می‌کنند و این نهایت عقب ماندگی است؛ کشورهای اسلامی باید به‌پا خیزند و شعار دادن‌ها کافی نیست و باید چنین کشورهایی را تحریم و تنها گذاشت تا متوجه شوند دنیای اسلام و مسلمانان بیدار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در همین کشوری که به نام آزادی بیان کتاب مسلمانان را به آتش می‌کشند دانشجویی که می‌خواهد پایان نامه خود را به شهید سلیمانی تقدیم کند می‌گویند خلاف آزادی است و چطور به آزادی بیان نگاه می‌کنند.

انتهای پیام / 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار