رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

«غدیر» روح اسلام و تضمین‌کننده رسالت است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: غدیر روح اسلام و جان قرآن، همه هستی مسلمانان و تضمین‌کننده رسالت است.
کد خبر: ۶۰۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 02July 2023

غدیر روح اسلام و جان قرآن است / مسلمان حقیقی کسی است که هم ولایت و هم برائت داشته باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جشن بزرگ دهه ولایت و امامت در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص مقام امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار داشت: نگاه کردن به چهره حضرت علی (ع)، جاری کردن نام حضرت علی (ع) بر زبان و عشق‌ورزی به آن حضرت عبادت است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به جایگاه ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) افزود: خدا ایمان افراد را جز با ولایت حضرت امیر نمی‌پذیرد و هیچ ایمانی بدون محبت امیرالمؤمنین علی (ع) از هیچ‌کس پذیرفته نیست؛ باید در کنار ولایت، برائت هم باشد. دین با ولایت و بدون برائت ناقص است و مسلمان حقیقی کسی است که هم ولایت و هم برائت داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر ابراز محبت به امیرالمؤمنین علی (ع)، دوستان حضرت امیر و عشق ورزیدن به محبان آن حضرت گفت: برائت اظهار تنفر کردن نسبت به دشمنان حضرت علی (ع) است.

وی با تبیین اهمیت عید غدیر اضافه کرد: غدیر روح اسلام و جان قرآن است. غدیر همه هستی مسلمانان و تضمین‌کننده رسالت است؛ رسالت منهای امامت مثل جسم بی‌روح است.

حجت‌الاسلام  محمدحسنی ضمن اشاره به اعمال روز عید غدیر گفت: باید به اندازه عید نوروز در عید غدیر دل بچه‌ها را شاد کنیم؛ زیرا ایام انتصاب حضرت امیر به مقام ولایت است و ما در این روز باید کاری کنیم که محبت حضرت علی در دل بچه‎ها بیشتر جا بگیرد و خوش‌خاطره‌ترین روز در ذهن فرزندان‌مان باشد.

جشن بزرگ دهه ولایت و امامت و بزرگداشت اعیاد بزرگ قربان و غدیرخم ویژه خانواده‌های کارکنان و اعضای وابسته (بازنشستگان) سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از روز گذشته (شنبه) در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش آغاز شده و به مدت سه شب دیگر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار