مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تکریم جامعه ایثارگران موجب تسری فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهیدان و جامعه ایثارگران است که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان، باعث تعمیق آن و تسری این فرهنگ در بین نسل جوان ایران اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 02July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همزمان با دهه امامت و ولایت، با حضور در منزل جانبازان «عباس لوایی» و «رحمان نوعی باهوش» با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این دیدارها اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه و رسالتی خطیر و حساس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند که عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت‌ و ازخودگذشتگی آنان است.

دفاع مقدس نقطه عطف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود

این مسئول یادآور شد: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهیدان و جامعه ایثارگران است که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان، باعث تعمیق آن و تسری این فرهنگ در بین نسل جوان ایران اسلامی می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس شروع حرکت و نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود که غیورمردان و رزمندگان ایثارگر با ایستادگی و ازخودگذشتگی این پیروزی را به منصه ظهور رساندند.

دفاع مقدس نقطه عطف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: جانبازان شهدای زنده‌اند و رسیدگی به امور و مشکلات جانبازان به‌عنوان وظیفه‌ای سنگین بر عهده جامعه اسلامی است از این رو تکریم و ارج نهادن به مجاهدت‌های جانبازان جزو وظایف بزرگ و همیشگی ماست.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار