حقوق بشر آمریکایی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس شورای عالی استان‌ها: استاندارد دوگانه آمریکا و غرب در قبال آزادی بیان و حقوق بشر

سروری با بیان اینکه امروز آمریکا و غرب واژگان تروریسم سفید و سیاه را خلق کردند، گفت: آمریکا و غرب استاندارهای دوگانه‌ای در قبال حقوق بشر و آزادی بیان دارد.
کد خبر: ۶۰۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۲ - 03July 2023

رئیس شورای عالی استان‌ها: استاندارد دوگانه آمریکا و غرب در قبال آزادی بیان و حقوق بشرپرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ادعای حقوق بشر توسط آمریکا از جمله طنز‌های تلخی است که در تاریخ به وجود آمده است، اظهار داشت: کشورهایی که تاریخشان سراسر از جنایت، کشتار، قتل و ترور است امروز مدافع حقوق بشر شدند.

سروری ادامه داد: امروز کشورهای غربی و آمریکایی‌ها اصطلاحات جدیدی از جمله تروریسم سفید و تروریسم سیاه در واژگان سیاسی خلق کردند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه کشورهای غربی و آمریکا استانداردهای دو گانه‌ای در قبال حقوق بشر و آزادی بیان دارند، گفت: کشوری که پارلمان ندارد در سازمان ملل مسئولیت حقوق بشر را بر عهده می‌گیرد و کشوری که تمام تاریخش با انتخابات شکل گرفته است را مورد اتهام قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید جنایات کشورهای غربی و آمریکا به جهانیان اعلام شود، افزود: کشورهای غربی و آمریکا جنایت‌های بسیاری در حق بشریت انجام دادند.

سروری اضافه کرد: جنایت‌ در فلسطین و کودک‌کشی‌های رسمی، قتل عام در یمن و محاصره دارویی اتفاقات در بحرین و کشورهای دیگر از جمله جنایت آمریکا و کشورهای غربی است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضع‌گیری‌های کشورهای غربی در قبال ایران خاطرنشان کرد: امروز حقوق بشر یک بازیچه در دست کشورهای ضد حقوق بشر است.

وی با یادآوری جنایت‌های آمریکا در قبال سرخ پوستان، سیاه پوستان در کشورهای آفریقایی گفت: آمریکایی که تاریخش پر از جنایت است خود را سرآمد حقوق بشر می‌داند و این همان طنز تلخی است که رسانه‌ها باید به آن بپردازند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها