فرماندار همدان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت گفتمان دولت مردمی و امیدآفرینی در جامعه

«مخفی» خواستار تقویت گفتمان دولت مردمی و امیدآفرینی در جامعه شد و گفت: عملکرد دولت آنطور که باید دیده نمی‌شود و علیرغم اجرای طرح‌ها و اقدامات قابل توجه، رسانه‌ها بیشتر به فضای مطالبه‌گری و نقد توجه می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 02July 2023

ضرورت تقویت گفتمان دولت مردمی و امیدآفرینی در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «مسلم مخفی» فرماندار همدان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان، با بیان اینکه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی در انتخابات پیش‌رو است، اظهار داشت: این چهار راهبرد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی  است.

وی با اشاره به ضرورت تلاش مجریان در جهت تحقق انتخابات سالم و باشکوه، گفت: ضمن توجه ویژه به مقوله اطلاع‌رسانی نباید فضای مجازی را از دست بدهیم و اجازه دهیم اقدامات دشمن برای سیاه‌نمایی، بر اذهان مردم اثر بگذارد.

فرماندار همدان خواستار تقویت گفتمان دولت مردمی و امیدآفرینی در جامعه شد و تصریح کرد: دولت صادق‌الوعد است. عملکرد دولت آنطور که باید دیده نمی‌شود و علیرغم اجرای طرح‌ها و اقدامات قابل توجه، رسانه‌ها بیشتر به فضای مطالبه‌گری و نقد توجه می‌کنند.

وی با تاکید براینکه در بیان عملکردها و دستاوردها و ایجاد امید در جامعه نیاز به کار بیشتری داریم، گفت: نظارت و قانون‌گذاری را از جمله مقوله‌های مهم در امر انتخابات است.

مخفی با بیان اینکه ملاک ما در انتخابات قانون و رأی مردم امانت است، متذکر شد: فرایند اجرایی انتخابات و عملکرد مجریان باید صرفاً بر مبنای قانون و فارغ از هرگونه گرایش و جانبداری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار