آغاز پویش مردمی به عشق علی (ع) در خوزستان

پویش مردمی به عشق علی (ع) با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 03July 2023

آغاز پویش مردمی به عشق علی (ع) در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حافظ منصوری» قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان امروز همزمان با دهه امامت و ولایت در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پویش مردمی به عشق علی (ع) با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد آغاز شد.

وی افزود: مردم می‌توانند در این پویش با نیت نذر قربانی و اطعام نیازمندان ویژه عید غدیر با شماره گیری کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* شرکت کنند.

منصوری گفت: خیران می‌توانند در قالب این پویش از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی حمایت کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان یادآور شد: مردم در این ایام می‌توانند به نیت امیرالمؤمنین مولا علی (ع) به انجام امور خیر بپردازند، همچنین اطعام ایتام و نیازمندان در روز عید غدیرخم در قالب این پویش در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به شماره کارت فرزند معنوی‌شان واریز کنند، ادامه داد: کمیته امداد استان ۲۹ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

منصوری متذکر شد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی خود در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها