معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید:

باید از تمام ظرفیت‌های استانی برای پروژه مسکن ایثارگران کرج استفاده کرد

میرزابیگی در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات پروژه مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان کرج گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در جهت ساخت این پروژه بهره برد، شایسته است مسئولان در این راستا همکاری و تعامل لازم را با بنیاد داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ - 03July 2023

نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات پروژه مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان البرز/ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه سیاهکلاهانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد میرزابیگی» معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات پروژه هزار و ۴۶۵ واحدی مسکن ایثارگران در کرج که با حضور «میثم اروز» مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی، «مجتبی قاسمی» مدیرکل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، «احمد افضلی» معاون امور عمرانی استانداری البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولان باهدف رفع مشکلات این پروژه صورت گرفت، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه امامت و ولایت بابیان اینکه بنیاد در این پروژه نقش نظارتی و تسهیل‌کنندگی دارد، اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در جهت ساخت این پروژه بهره برد، شایسته است مسئولان در این راستا همکاری و تعامل لازم را با بنیاد داشته باشند.

وی بر لزوم ارائه یک برنامه زمان‌بندی تأکید و تصریح کرد: در این زمینه باید برنامه و میزان پیشرفت مشخص و کار طبق برنامه پیشرفت داشته باشد تا منتج به نتیجه شود. خوشبختانه مجموعه استان البرز به‌ویژه استاندار نگاه ویژه‌ای به ایثارگران دارد و امیدواریم با آزادسازی تسهیلات بلوکه‌شده و همچنین رفع مشکلات پروژه بتوانیم برای مراحل ساخت این پروژه اقدام کنیم.

رستمیان: روند خدمت‌رسانی به ایثارگران باید با سرعت بیشتری در جریان باشد

«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه، اظهار داشت: تسریع در روند اجرای این پروژه مدنظر بنیاد است.

وی افزود: بیش از پنج هزار ایثارگر البرزی فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند و با ساخت این پروژه حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن ایثارگران این استان مرتفع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تحقق ساخت این پروژه را خدمتی ماندگار به ایثارگران عنوان و تصریح کرد: باید بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رفع مشکلات موجود ساخت پروژه را آغاز کنیم.

رستمیان افزود: ایثارگران سرمایه و آبروی نظام و انقلاب هستند، روند خدمت‌رسانی به این عزیزان باید با سرعت بیشتری در جریان باشد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار