نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

تولیدکنندگان در کنار بهره‌وری به فکر بهره‌دهی هم باشند

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بعضاً به فکر بهره‌وری هستند نه بهره‌دهی گفت: تولیدکنندگان علاوه بر بهره‌وری باید به فکر بهره‌دهی هم باشد.
کد خبر: ۶۰۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 03July 2023

تولیدکنندگان در کنار بهره‌وری به فکر بهره‌دهی هم باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان گیلان، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را بزرگترین وزارتخانه از جهت داشتن شعب گوناگون و سازمان‌های تابعه دانست و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یکی از همین نهادهاست که در حال فعالیت است‌.

وی با اشاره به تاثیرات منفی سوء مدیریت برای کارخانجاتی مانند چوکا گفت: متاسفانه کارخانه چوکا که روزی جزو اولین‌ها در کشور و دارای قدمت بسیار بود، به دلیل سیاسی‌کاری و سوء مدیریت‌ها آسیب دید اما هنوز جای ترمیم و بازسازی وجود دارد.

آیت‌الله فلاحتی به برخی اجتماعات کارگری، بازنشستگان و مطالبات آن‌ها اشاره و بیان کرد: جمعیت زیادی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و لذا هرکسی در هر جای این سازمان زحمت می‌کشد بداند که نفعش به همه توده‌ها می‌رسد زیرا یک نظامی، کارگر و کارمند بازنشسته که سال‌های سال زحمت کشیده انتظار دارد که بعد از بازنشستگی آثار تلاش‌های خود را ببیند؛ در سال‌های اخیر نیز تلاش‌های خوبی برای رفع بعضی موانع و ایجاد زمینه پیشرفت در این حوزه انجام شده، اما ناکافی است.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری مدیران دلسوز در همه بخش‌ها خاطرنشان کرد: مدیرانی که دلسوز بازنشستگان و اهل عمل جهادی هستند به‌کارگیری شوند زیرا مدیر تا دلسوز نباشد نمی‌تواند کاری انجام دهد و جهادی عمل کردن نیز یعنی زود نرنجد، زیرا با جامعه‌ای در ارتباط است که یک عمر کار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پاک‌دستی در سازمان اضافه کرد: مسئله بعدی پایبندی به ارزش‌های نظام است زیرا در دنیا و مدیریت‌های امروز، ایمان به خدا و نیروی ارزشی بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه درد و دل کارفرمایان باید شنیده شود افزود: در زمینه توجه به کسانی که دارای معوقات بانکی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ هستند، باید محتاطانه عمل شود زیرا در میان آن‌ها ممکن است افرادی قدرتمند و توانمندی باشند که قوانین را رعایت نمی‌کنند، بنابراین همه چیز باید رصد شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بعضاً به فکر بهره‌وری هستند نه بهره‌دهی متذکر شد: تولیدکننده علاوه بر بهره‌وری باید به فکر بهره‌دهی هم باشد.

امام جمعه رشت خطاب به کارکنان و مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: به قشر کارگر خیلی توجه کنید زیرا بیشترین سختی‌ها بر دوش آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار