دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین:

پیام مردمی‌سازی مبارزه با صهیونیسم را در جشن غدیر مخابره می‌کنیم

ابطحی گفت: در جشن غدیر قصد داریم پیام مردمی‌سازی حمایت از فلسطین و مردمی‌سازی مبارزه با صهیونیسم را به مردم مخابره کنیم.
کد خبر: ۶۰۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 03July 2023
قصد داریم در جشن غدیر پیام مردمی‌سازی مبارزه با صهیونیسم را مخابره کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سیدمجتبی ابطحی» دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در نشست هم‌اندیشی برای برپایی موکب فعالان حوزه فلسطین و محور مقاومت واقع در مسیر جشن بزرگ عید غدیر، اظهار داشت: برای برگزاری این عید در کشور و تهران تدارکات عظیمی پیش‌بینی شده و قرار است بزرگترین جشن مذهبی باشد. این مراسم فرصتی است تا اقشار مختلف را یک جا ملاقات کنیم، بنابراین باید به لحاظ محتوایی برنامه‌های متنوعی داشته باشیم.
 
ابطحی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری مراسم اربعین در سال گذشته، گفت: با توجه به اتفاقات مهمی که در جهان رخ داده و قدرت جهانی در حال تغییر است و قدرت از غرب به آسیا در حال انتقال است، یکی از سهم‌های مهم جهان اسلام در قدرت جدید، جهانِ عاری از اسرائیل است، اکنون قدرت‌های مختلفی در غرب آسیا به دنبال عرض اندام هستند و ما باید نقش خود را در این مقطع زمانی مهم مشخص کنیم.
 
دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین بیان کرد: در زمینه مبارزه با صهیونیسم با توجه به آرمان‌های خود بر موضوع فلسطین ایستاده‌ایم و شاهد هستیم که اسرائیل در حال نابود شدن است و باید در فضای عمومی جامعه این موضوع را بیان کنیم که مبارزه با اسرائیل موضوع سیاسی و اتلاف سرمایه نیست، بلکه این موضوع دینی و مذهبی است.
 
ابطحی گفت: برگزاری موکب در جشن غدیر گامی برای بهره‌برداری از سایر مراسم از جمله عاشورا، اربعین، روز قدس و 22 بهمن خواهد بود.
 
دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین تأکید کرد: در جشن غدیر قصد داریم پیام مردمی‌سازی حمایت از فلسطین و مردمی‌سازی مبارزه با صهیونیسم را به مردم مخابره کنیم. 
 
براساس این گزارش، در پایان این هم‌اندیشی از نقاشی سیاه قلم کوشنا شاهدی که قسمتی از ضریح حضرت امیرالمؤمنین (ع) را طراحی کرده بود، رونمایی شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار