استاندار فارس:

قرارگاه اجتماعی فرهنگی پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شود

«ایمانیه» با اشاره به مصوبه سال گذشته شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی گفت: این قرارگاه با نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شود.
کد خبر: ۶۰۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 04July 2023

قرارگاه اجتماعی فرهنگی پیرو منویات رهبر معظم انقلاب تشکیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و دیدار با مدیران این اداره کل با اشاره به مصوبه سال گذشته شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: این قرارگاه با نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شود.

استاندار فارس عنوان کرد: میتوانیم به گونه ای عمل کنیم که فارس در روش های تبلیغی به استان پیشتاز تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید در انجام تبلیغات، وابستگی خود را از امکانات و تجهیزات فیزیکی و سخت افزاری بکاهیم و در این زمینه خود را به فکر، اندیشه و اراده ای که داریم وابسته کنیم.

استاندار فارس اضافه کرد: یک نمونه بارز و یک اقدام مهم تبلیغی از میان تبلیغاتی که پیامبر و سایر ائمه انجام دادند حادثه غدیر خم بود که از بعد از بعثت پیامبر، حادثه ای با این بزرگی، اهمیت و ابعاد نداریم.

ایمانیه افزود: نباید در انجام تبلیغات دینی منتظر بمانیم و دست روی دست بگذاریم که امکانات، زمان و مکان مناسب فراهم شود، باید از هر فرصت و امکانی برای تبلیغ مسایل دینی استفاده کنیم

این مسئول با اشاره مصوبه سال گذشته شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی گفت: این قرارگاه نباید به یک نام منتهی شود و از تشکیل جلسات و خروجی قابل قبول خبری نباشد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگ از جمله تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی شهرداری، کانون پرورش فکری، حوزه هنری، امور مساجد و دیگر مجموعه ها باید به شکل منظم و هفتگی گرد هم آیند و مباحث مرتبط با حوزه فرهنگ و مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان را دنبال کنند.

ایمانیه، خواستار بهره گیری مناسب از ظرفیت مساجد به عنوان بزگترین کانون تبلیغ دین شد و افزود: با وجود جایگاه مساجد و اثرگذاری که این مکان می تواند داشته باشد بعضا مساجد یا در ساعت هایی تعطیل هستند و یا در صورت باز بودن امام جماعت ندارند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در مساله ائمه جماعت تحول ایجاد شود و در آخرین پیام شان هم مهمترین رکن مساجد را امام جماعت آن دانستند و خواستار استفاده از ائمه جماعت جوان، خوش فکر، با برنامه و با انگیره شدند.

باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از حضور استاندار در اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: همراهی و اهتمام ایشان به حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی قابل تقدیر و ارزشمند است.

حجت الاسلام حسن قانع متذکر شد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و با حمایت استاندار فارس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار