مشاور مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد:

انتقال احساس امنیت روانی به جامعه از کارکردهای اصلی سازمان استاندارد است

«آغابابایی» با بیان اینکه انتقال احساس امنیت روانی به جامعه یکی از کارکردهای اصلی سازمان استاندارد است، گفت: سازمان استاندارد سازمانی کاملا فنی و تخصصی است و در بحث تولیدات، صادرات و واردات نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۶۰۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 04July 2023

انتقال احساس امنیت روانی به جامعه از کارکردهای اصلی سازمان استاندارد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مجید آغابابایی» مشاور مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد در آیین معارفه مدیرکل جدید استاندارد کردستان در سنندج اظهار داشت: انتقال احساس امنیت روانی به جامعه یکی از کارکردهای اصلی سازمان استاندارد است که در این زمینه کمرنگ عمل شده است که باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: سازمان استاندارد سازمانی کاملا فنی و تخصصی است و در بحث تولیدات، صادرات و واردات نقش اساسی دارد و یکی از کارکردهای اصلی آن ارتقای کیفیت و استاندارد سازی است که می تواند احساس امنیت به شهروندان ارائه دهد.

وی با تاکید بر نظارت جدی بر استانداردسازی کالا و خدمات اضافه کرد: اگر شرکت‌های بازرسی و آزمایشگاه‌های همکار کیفیت کار لازم را داشته و استاندارد نظارت لازم را انجام دهد، می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

مشاور مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد در ادامه با بیان اینکه شعار دولت شعار تحول است و مقدمه تحول هم تغییر است گفت: از مجموعه استانداری انتظار می رود مدیریت جدید سازمان استاندارد استان را یاری داده و از همه ظرفیت‌های استان بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها