نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

سازمان بازرسی از حقوق مردم و بیت‌المال حمایت می‌کند

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان چشم نظام از حقوق مردم و بیت‌المال حمایت می‌کند، گفت: همه ما مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه سازمان بازرسی کردستان هستیم؛ اما باید نظارت‌ها بیشتر و فراگیر باشد.
کد خبر: ۵۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 05April 2022

سازمان بازرسی از حقوق مردم و بیت‌المال حمایت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با بازرس کل، معاونان و کارکنان سازمان بازرسی استان، با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و قدردانی از زحمات این مجموعه، بر ضرورت مسئله خدمتگزاری و خدمت به جامعه بشریت تأکید کرد و اظهار داشت: سازمان بازرسی وظایف متعددی را در رابطه با بازرسی و نظارت بر کار دستگاه‌های دولتی بر عهده داشته که تلاش‌های زحمتکشان این عرصه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با شهامت، شجاعت، استقامت، بصیرت و آگاهی، رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند، گفت: مسئولیت بر عهده کسانی گذاشته می‌شود که لیاقت این کار را داشته باشند، رسالت بازرسی یکی از مسئولیت‌های خطیر و وظایف ثقیل بوده که خداوند بر عهده برخی افراد قراد داده است تا ببیند دیده‌بان حقیقی کیست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هدف از نظارت و بازرسی‌ها باید اصلاح و بهبود عملکرد باشد، تصریح کرد: باید مسئولان این حوزه به عمران و توسعه کمک کرده و با رفع موانع، به رونق تولید و حل مشکلات کمک کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان چشم نظام از حقوق مردم و بیت‌المال حمایت می‌کند، افزود: همه ما مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه سازمان بازرسی کردستان هستیم؛ اما باید نظارت‌ها بیشتر و فراگیر باشد.

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات و کار‌های مثبت زیادی در استان کردستان انجام داده است، عنوان کرد: می‌طلبد همه مسئولان وظایف خود که شأنی جز خدمتگزاری به مردم نیست، را شناخته و از نظارت و بازرسی استقبال کنند.

وی با اشاره به اینکه کردستان ظرفیت‌های متعدد، معادن، مرز ترانزیتی، دریاچه «زریبار» و پتانسیل‌های گردشگری دارد، اذعان کرد: متأسفانه ظرفیت دریاچه «زریبار» مریوان که در دنیا نظیر ندارد، مورد بی‌توجهی قرار گرفته و این روز‌ها در حال مرگ و نابودی است.

ماموستا رستمی یادآور شد: متأسفانه جوانان نخبه کردستانی به دلیل نبود شغل و بیکاری، آواره استان‌های دیگر شده‌اند؛ در حالی‌که با اختصاص تنها پنج درصد از درآمد‌های مرز بین‌الملی «باشماق» به کردستان و توجه به ظرفیت‌های بومی استان، می‌توان کلی درآمدزایی و اشتغال ایجاد کرد.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه جاده‌های استان حادثه‌خیر و اصلاً استاندارد نیستند، یادآور شد: مسئولان استانی آینده‌نگر و برای حل مشکلات استانی چشم‌انداز و برنامه داشته باشند، تا نقاط ضعف برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار