مسئول بسیج رسانه استان مازندران:

ثبت ۶۱۸ خبرنگار در سامانه بسیج رسانه/ ۳۵۰ صفحه تاثیرگذار در مازندران فعال هستند

«حق شناس» گفت: ۶۱۸ خبرنگار مازندران در سامانه بسیج رسانه ثبت نام کردند.
کد خبر: ۶۰۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 04July 2023

ثبت ۶۱۸ خبرنگار در سامانه بسیج رسانه/ ۳۵۰ صفحه تاثیر گذار در مازندران فعال هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در دوره توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ۲۶ شهید رسانه استان اظهار داشت: ۶۱۸ بسیجی ثبتی در سامانه بسیج رسانه عضو بوده و بیش از ۲۰۰ نفر به عنوان همکار در فضای مجازی هستند و کار رسانه‌ای نیز انجام می‌دهند.

به گفته حق شناس، ۳۵۰ صفحه کانال و پیج تاثیر گذار در سطح شهرستان‌ها در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اولین برنامه‌ای که در سال جاری باید به آن پرداخته شود در حوزه شعار سال جهاد تبیین است که اولین ارگانی که باید پرچمدار این شعار باشند رسانه و بسیج رسانه است که باید پیشگام باشد.

این مسئول ادامه داد: دومین قدم اردوی راویان پیشرفت است که از پیشرفت‌های کشور چه در این دولت چه از دوره انقلاب باید خبر تهیه شود و در قالب راویان پیشرفت کار شود.

حق شناس از برگزاری پنجمین دوره جشنواره رسانه‌‌ای «ابوذر» در استان خبر داد و بیان داشت: این جشنواره چهار سال متوالی در استان برگزار شد و حدود ۶ سال نیز در سطح کشور برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران گفت: برندگان این جشنواره به کشور راه پیدا می‌کنند و همه ساله از این استان برنده داریم استقبال خوبی هم در این جشنواره می‌شود؛ کتاب برندگان جشنواره نیز در استان چاپ شد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار