معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

محور برنامه‌های کنگره شهدای مازندران جهاد امیدآفرینی و تبیین است

سرهنگ «مجیدی» گفت: برنامه‌های کنگره شهدای مازندران باید جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین را طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 05July 2023

محور برنامه‌های کنگره شهدای مازندران جهاد امیدآفرینی و تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در جلسه ستاد شهرستانی کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در بابل ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: کنگره‌ها هر ۱۰ سال یک بار با دستور فرمانده کل قوا به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در استان‌ها برگزار و این برای دومین بار است که استان مازندران توفیق برگزاری این کنگره را دارد.

سرهنگ مجیدی با اشاره این مطلب که اولین دوره کنگره۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در سال ۱۳۹۲ برگزار شد، افزود: در سال آینده کنگره بزرگداشت شهدای استان با ۲۵۰ عنوان برنامه اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: برنامه‌های این کنگره باید جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین را طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال داشته باشند.

به گفته سرهنگ مجیدی برنامه‌ها باید در درجه اول امید آفرین و در درجه دوم تبیین کننده فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل بعد از دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها