هلاکت یک نظامی صهیونیست در غافلگیری مبارزان فلسطینی

در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
کد خبر: ۶۰۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ - 05July 2023

هلاکت یک نظامی صهیونیست در غافلگیری مبارزان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از برخی منابع اعلام کرد که مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی در عملیاتی مشترک برای نظامیان اسرائیلی در جنین کمین کردند که طی آن یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیده است.

گردان جنین با اشاره به جزئیات هلاکت این نظامی صهیونیستی اعلام کرد که در پی انفجار بمب در کنار یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین، دست کم یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیده است.

گردان‌های شهید عزالدین قسام در بیانیه‌ای ضمن اعلام هلاکت یک نظامی اسرائیلی در کمین مقاومت برای اشغالگران در جنین، از درگیری شدید و رو در رو با صهیونیست‌ها در کوچه‌ها و محله‌های اردوگاه جنین خبر داد و تاکید کرد که این درگیری‌ها با تلفات نیرو‌های اشغالگر همراه بوده است.

از سوی دیگر، در ادامه تهدیدات مبارزان فلسطینی علیه سران این رژیم، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت فاش ساخت که نیرو‌های امنیتی شیئی مشکوک در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی الشهاب لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از رسانه‌های عبری نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی در حال عقب نشینی کامل از اردوگاه جنین است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها