آیت الله حسینی بوشهری؛

برای رفع مشکلات مردم، مدیران در شهرستان‌ها اردو بزنند

آیت الله «حسینی بوشهری» با تأکید بر اینکه موانع اداری خدمت به مردم باید حذف شود، گفت: برای حل مشکلات مردم اگر لازم شود، مدیران باید در شهرستان‌ها اردو بزنند تا علاوه بر رضایت مردم، خشنودی الهی به دست آید.
کد خبر: ۶۰۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ - 05July 2023

برای رفع مشکلات مردم، مدیران در شهرستان ها اردو بزنندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله«سید هاشم حسینی» بوشهری امروز در همایش روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بوشهر اظهار داشت: دهیاران و شهرداران با مشکلات روزانه مردم به طور مستقیم در ارتباط هستند و مسئولان اجرایی باید مطالبات آن‌ها را مورد توجه قرار بدهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد موانع در توسعه و پیشرفت کشور می‌باشد، گفت: مسئولان با عشق ورزیدن به انقلاب باید به مردم خدمات رسانی کنند و دچار خود تحریمی نشوند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر مردم بر سر مدیران فریاد بزنند، این فریاد‌ها را باید محبت تلقی کرد و برای گره‌گشایی مشکلات سعی و تلاش کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بنده به عنوان خادم مردم استان، با افتخار مسائل حساس را پیگیری می‌کنم و مطالبات را به مسئولان کشوری منعکس خواهم کرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود، گفت: متاسفانه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به خوبی تحقق نمی‌یابد که این مسئله جای گلایه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات در درون استان و شهرستان‌ها قابل حل می‌باشد، افزود: حل موانع در روستا‌ها و شهر‌ها نیازمند ارزیابی مستمر و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اهتمام ورزیدن مدیران است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم اگر لازم شود، مدیران باید در شهرستان‌ها اردو بزنند تا علاوه بر رضایت مردم، خشنودی الهی به دست آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار