قدردانی «کتیبة جنین» از محور مقاومت و ایران

«کتیبة جِنین» زیر مجموعه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از محور مقاومت و ایران به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۰۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ - 07July 2023

قدردانی «کتیبة جنین» از محور مقاومت و ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «کتیبة جِنین» زیرمجموعه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر گزینه جهاد و مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جنین که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، ۱۲ فلسطینی شهید، ۱۲۰ نفر اسیر و ۱۰۰ نفر نیز زخمی شدند و مقاومت فلسطین نیز خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کرده و پنج کوادکوپتر این رژیم را سرنگون و یک خودروی نظامی آن را منفجر کرد که به اذعان صهیونیست‌ها یک نظامی این رژیم به هلاکت رسیده و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این گروه تأکید کرد: «این تجاوز در برابر پایداری ملت فلسطین شکست خورد و ما بار دیگر به دشمن می‌گوییم دست از ادعای پیروزی‌های توهمی بردارد».

بنابر گزارش شبکه المیادین، کتیبة جِنین افزود: «در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود».

این گروه تصریح کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین به تدارک و آمادگی در تمامی سطوح برای مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد.

کتیبة جِنین همچنین بر وحدت تمامی گروه‌های مقاومت در جِنین، روابط تنگاتنگ، تماس و ارتباط دائمی با این گروه‌ها برای نابودی اشغالگران تأکید کرد.

این گروه گفت: «از محور مقاومت از صنعا گرفته تا تهران که از ما و ملت بزرگ فلسطین حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم».

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها