معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین محبان امیرالمومنین در روستاهای خوزستان

حجت‌الاسلام مسروری گفت: در برنامه توزیع اطعام تاکنون بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین محبان امیرالمومنین، علی (ع) در بین روستائیان عزیز توزیع شده است.
کد خبر: ۶۰۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 07July 2023

توزیع بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین محبان امیرالمومنین در روستاهای خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» معاونت فرهنگی، اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری باشکوه اطعام علوی و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد دیگر در روستاهای هدف سطح استان به مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

 وی با بیان این که ترویج فرهنگ غدیر مصداق واقعی جهادتبیین است، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های مد نظر ما اطعام علوی است که از چندی پیش در سطح روستاهای هدف آن را آغاز کرده و تا روز عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

معاونت فرهنگی، اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت: در برنامه توزیع اطعام تاکنون بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین محبان امیرالمومنین، علی (ع) در بین روستائیان عزیز توزیع شده است.

حجت‌الاسلام مسروری در ادامه به برگزاری دیگر جشن‌های عید غدیر خم در سطح روستاهای هدف استان خوزستان اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت عید غدیرخم؛ برنامه های متنوع دیگری هم برنامه ریزی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری باشکوه جشن‌های خیابانی و خانگی، تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی کوچه‌ها و معابر روستایی، اجرای نمایش و شبیه سازی واقعه غدیرخم، شب شعر و نصب پرچم‌های علوی اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع دیگری مانند اجرای گروه سرود، نمایش، تئاتر، سخنرانی و مداحی در سطح روستاهای هدف استان ظرف امروز و فردا به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: در این مراسم‌ها، برنامه‌های جانبی دیگری مانند اطعام شرکت کنندگان، جوایز نقدی و معنوی به شرکت کنندگان اهدا و اجرا می شود.

معاونت فرهنگی، اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) در بخش پایانی صحبت‌های خود؛ عید غدیرخم را یکی از اعیاد بزرگ مسلمان عنوان کرد و متذکر شد: پیامبر اکرم (ص) در غدیرخم بحث مهم جانشینی خود را مطرح می‌کند و از حاضرین آن رویداد می‌خواهد خبر آن را به غایبین برسانند و چون طبق آیه قرآن اطاعت از پیامبر (ص) واجب است؛ همه ما وظیفه داریم عید غدیرخم را همیشه زنده نگه داریم و اهمیت این واقع بزرگ را به گوش دیگران برسانیم. در واقع همه ما باید رسانه ای برای ترویج فرهنگ غدیر باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار