پدر شهیدان «صادق و حسن صالحی» به فرزندان حماسه سازش پیوست

«عزیز صالحی» پدر شهیدان والامقام «صادق و حسن صالحی» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۰۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 08July 2023

پدر شهیدان «صادق و حسن صالحی» به فرزندان حماسه سازش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عزیز صالحی» پدر شهیدان والامقام «صادق و حسن صالحی» شامگاه روز گذشته (جمعه) پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این پدر گرانقدر فردا (یکشنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۰ صبح) از مسجد علوی واقع در کوت شیخ بایندر ساحلی کوچه بهمنشیر به سمت قطعه والدین شهدا در خرمشهر با حضور مسئولین و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز با ارسال پیامی مشترک، درگذشت پدر شهیدان صالحی را تسلیت گفته و برای روح این مرحوم علو درجات را از خداوند منان مسئلت کردند.

شهید «صادق صالحی» در سوم دی ماه ۱۳۵۲متولد شد و بیست و هفتم آذرماه ۱۳۶۲ در بمباران هوایی کارون به درجه رفیع شهادت نائل آمد، همچنین شهید «حسن صالحی» در ششم شهریور ماه ۱۳۴۵ متولد و در چهارم تیرماه ماه ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار