در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده هوانیروز ارتش: همکاری هوانیروز با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بالگرد‌های ملی/ بالگرد‌های هجومی بومی رونمایی می‌شود

امیر سرتیپ خلبان قربانی گفت: هوانیروز ارتش با شرکت‌های دانش‌بنیان در ساخت بالگرد‌های ملی همکاری می‌کند و در این زمینه تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.
کد خبر: ۶۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵ - 16July 2023

همکاری هوانیروز ارتش با شرکت‌های دانش بنیان در جهت ساخت بالگرد‌های ملی/ بالگرد‌های هجومی بومی ایرانی در آینده رونمایی می‌شودامیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره زمان رونمایی بالگرد‌های هجومی این یگان اظهار داشت: برخی از بالگرد‌های هجومی بومی در وزارت دفاع ساخته شده و برخی دیگر از این بالگرد‌ها نیز در آینده رونمایی می‌شود.

امیر قربانی با بیان اینکه بالگرد‌های تاکتیکی خوبی در هوانیروز داریم، افزود: هوانیروز ارتش با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه‌ریزی در جهت ساخت بالگرد‌های ملی را انجام داده و در این راستا تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه هوانیروز ارتش یکی از قدرتمندترین ناوگان‌های بالگردی غرب آسیاست، خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات نصب‌شده بر روی بالگرد‌های هجومی و پشتیبانی هوانیروز، بومی است.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: در حوزه تسلیح بالگرد‌ها به موشک‌های برد بلند و نقطه‌زن به جایگاه بالایی رسیده‌ایم و امروز می‌توانیم در مأموریت‌های مختلف حرف برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار