مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز نمایش‌های خیابانی «گذر هنر» در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «جمشیدی» گفت: نمایش‌های خیابانی با عنوان «گذر هنر» از فردا یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ آغاز و در سه شهرستان استان اجرا می شود.
کد خبر: ۶۰۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ - 08July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار «عیسی جمشیدی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد سراسری نمایش‌های خیابانی با عنوان «گذر هنر» به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه می‌پردازد و این برنامه در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مسئله عفاف و حجاب امروزه از مباحث چالشی جامعه ماست و دشمن در جهت تخریب ذهن جوانان با اولویت از بین بردن حریم عفاف و حجاب نهایت توان و تلاش خود را انجام می‌دهد.

جمشیدی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی زیست عفیفانه، سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری و هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و با هدف مقابله با بدپوششی در سطح جامعه توسط هنرمندان خوش‌ذوق و هم‌استانی و با گویش محلی اقدام به اجرای نمایش‌های خیابانی با عنوان گذر هنر خواهد کرد.

وی ابراز داشت: اولین نمایش خیابانی با عنوان «شاپرک» به کارگردانی «افضل محمدی» ۱۸ تیر از ساعت ۱۹ در میدان مرکزی شهر دهدشت اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی با عنوان «سوغات فرنگ» به کارگردانی «فردین یزدانی» ۲۲ تیر از ساعت ۱۹ در پارک ولایت و ۲۵ تیر از ساعت ۱۹ در پارک ساحلی شهر یاسوج اجرا می‌شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه در شهر گچساران نیز دو اجرای نمایش خیابانی خواهیم داشت، افزود: همچنین نمایش خیابانی «سوغات فرنگ» به کارگردانی «مسلم نارکی» روزهای ۲۵ و ۲۷ تیر از ساعت ۲۰ در میدان لاله شهر گچساران اجرا می‌شود.

وی قشرهای مختلف مردم هنر‌پرور استان را به تماشای نمایش‌های خیابانی هنرمندان هم‌استانی دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها