بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز عفاف و حجاب؛

«زیست عفیفانه» راهبرد انتخابی خانواده‌های ایرانی است

بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز عفاف و حجاب، «زیست عفیفانه» را راهبرد انتخابی خانواده‌های ایرانی دانست.
کد خبر: ۶۰۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 12July 2023

«زیست عفیفانه» راهبرد انتخابی خانواده‌های ایرانی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز عفاف و حجاب، ضمن گرامیداشت هشتاد و هشتمین سالگرد شهادت متحصنین معترض به سیاست‌های رضاخان در مسجد گوهرشاد، بر «زیست عفیفانه» به‌عنوان راهبرد انتخابی خانواده‌های ایرانی و همچنین ایستادگی در مقابل هنجارشکنی‌ها در راستای پاسداری از حریم خانواده ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: جامعه مسلمان ایرانی همواره از سال‌های دور، مورد هجمه‌های فرهنگی مختلفی قرار گرفته است، از کشف حجاب رضاخانی گرفته تا جریان انحرافی زن زندگی آزادی، که هدف اصلی آن زدودن زیست عفیفانه و ازهم‌گسیختگی خانواده ایرانی می‌باشد.

زیست عفیفانه‌ای که مایه فخر و غنای هویت جامعه ایرانی بوده و با وجود توطئه‌های معاندین و دشمنان کوردل نظام اسلامی، همچنان انتخاب خانواده‌های ایرانی است و مردان و زنان جامعه با حضور و حمایت پرشور خود اجازه نخواهند داد این وجهه اصالت خانواده ایرانی کمرنگ شود.

در سالگرد واقعه گوهرشاد و سالروز عفاف و حجاب ما با ارزش‌های اسلامی و انقلابی تجدید پیمان می‌نماییم و به جهانیان نشان می‌دهیم که زن مسلمان ایرانی با حفظ حیا و عفت خود، حافظ کیان خانواده است و نمی‌گذارد هجمه‌ها و عوامل کفر، با شعار آزادی این عفت را از او بگیرند بلکه عاملی برای رشد و تعالی مضاعف‌اش خواهد بود و بر قله‌های پیشرفت و موفقیت نیز قرار گرفته و بیش از پیش در این مسیر گام خواهد برداشت.

ما در اجتماع عظیم مدافعان حریم خانواده اعلام می‌کنیم با حفظ هوشیاری خود در برابر فتنه‌انگیزی‌ها و توطئه‌چینی‌ها تحت شعارهای فریبنده حمایت از آزادی زنان که هدف غایی آن نابودی خانواده و جامعه است، با شهامت در مقابل هنجارشکنی‌ها می‌ایستیم و ضمن مطالبه از متولیان امر برای اصلاح قوانین عفاف و حجاب، خواستار انجام اقدامات موثر و مستمر در راستای ترویج و اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه و همچنین برخورد قاطع با هنجارشکنان هستیم و با تأسی از شهدای غیرت از واقعه گوهرشاد تا شهید الداغی در راه پاسداری از حریم خانواده، تا محقق شدن این امر در صحنه خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار