ما متحدیم/ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

اعزام بیش از 2500 نفر از اقشار بسیج به اردوی راهیان نور مناطق کردستان

«فرهادی» از اعزام 2 هزار و 546 نفر از اقشار بسیج به اردوی راهیان نور مناطق سطح استان کردستان خبر داد و گفت: در طول سال گذشته نیز یک هزار و 100 نفر نیز از محلات و 300 نفر بسیج خواهران به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۶۰۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 09July 2023

اعزام دو هزار و ۵۴۶ نفر از اقشار بسیج به اردوی راهیان نور مناطق کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی فرهادی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در جلسه قرارگاه راهیان نور که در سپاه بیت‌المقدس استان برگزار شد از میزبانی 33 هزار نفر معادل 100 هزار نفر روز راهیان نور در کردستان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در طول همین مدت 2 هزار نفر دانش‌آموز و 200 نفر دانشجو دختر و پسر از استان به راهیان نور شمال‌غرب اعزام شدند.

وی از اعزام 2 هزار و 546 نفر از اقشار بسیج به اردوی راهیان نور مناطق سطح استان کردستان خبر داد و گفت: در طول سال گذشته نیز 1100 نفر نیز از محلات و 300 نفر بسیج خواهران به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به برگزاری نمایش رزمی بصیرتی مجاهدت‌های خاموش در سنندج به طول 11 شب در سال گذشته، خاطرنشان کرد: 5 هزار نفر از این‌ برنامه‌ها استقبال کردند، همچنین از دست‌اندرکاران این عرصه تجلیل به‌عمل آمد.

وی از اجرای اقدامات عمرانی، فضاسازی و برنامه‌های فرهنگی در زائرسراهای سطح استان خبر داد و عنوان کرد: در مجتمع شهید بروجردی سنندج نیازمند رنگ‌آمیزی، سایت اداری، تجهیزات، سالن غذاخوری، سوئیت‌های خانوادگی، موکت و فرش هستیم.

فرهادی با بیان اینکه زائرسرای شهدای کردستان در اهواز نیازمند تخریب و ساخت ساختمان دو طبقه جدید است، ابراز داشت: یادمان‌های استان سردرب ورودی، نمازخانه و سرویس بهداشتی نداشته و هیچ کاری از لحاظ فرهنگی در آن مکان‌ها انجام نشده است.

وی عنوان کرد: علی‌رغم برگزاری جلسه و چندین مصوبات در استانداری برای رفع این مشکلات، اما 80 درصد از این مصوبات اجرایی نشده و مجدد درخواست جلسه پیگیری کرده‌ایم.

مسئول راهیان نور سپاه استان کردستان با اشاره به اینکه میزبانی از کاروان‌های راهیان نور از 12 اردیبهشت در استان آغاز شده است، عنوان کرد: تاکنون میزبان 14 استان کشور؛ 10 هزار نفر زائر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار