ما متحدیم/ مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان:

بیشترین حجم از راهیان نور مربوط به حوزه دانش‌آموزی است

«عبدی‌فر» با اشاره به اینکه بیشترین حجم از راهیان نور مربوط به حوزه دانش‌آموزی است، گفت: متاسفانه راوی متناسب با حوزه دانش‌آموزی نداریم.
کد خبر: ۶۰۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 09July 2023

بیشترین حجم از راهیان نور مربوط به حوزه دانش‌آموزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اصغر عبدی‌فر» مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان در جلسه قرارگاه راهیان نور که در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد با اشاره به اینکه بیشترین حجم از راهیان نور مربوط به حوزه دانش‌آموزی است، اظهار داشت: متاسفانه در این حوزه با کمبود اعتبار مواجه هستیم، اگر اعتبار مشخصی نیست چرا باید برنامه اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه راوی متناسب با حوزه دانش‌آموزی نداریم، گفت: انتظار می‌رود به منظور جبران هزینه‌ها و پیسبرد بهتر امورات، امکان استفاده از اتوبوس‌های سپاه برای اعزام راهیان نور فراهم شود.

مسئولان کمیته‌های مختلف سازمان اردویی راهیان نور کردستان نیز در این نشست به آخرین وضعیت، مشکلات و نیازمندی‌های کاروان‌های راهیان نور در استان پرداختند.

زائران راهیان نور می‌توانند با خودروهای شخصی به این استان سفر کرده و از نزدیک با یادمان‌ها و زائرسراهای کردستان آشنا شوند. بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نیز باید نسبت به ارائه خدمات به زائرین در مسیرها اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار