مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

دیوارنگاره‌های حجاب در شهر‌های استان البرز طراحی می‌شود/ فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شود

«جابری انصاری» از ایجاد دیوارنگاره‌های حجاب در شهر‌های استان البرز خبر داد و گفت: فضا ها‌ی شهری استان البرز باید متناسب با فرهنگ عفاف و حجاب طراحی شوند.
کد خبر: ۶۰۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ - 09July 2023

دیوارنگاره‌های حجاب در شهر‌های استان البرز طراحی می‌شود / فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری‌ها باید متناسب با هفته عفاف و حجاب، فضای شهری را طراحی و زیبا سازی کنند.

وی از طرح ساخت دیوارنگاره‌هایی با محوریت عفاف و حجاب سخن گفت و افزود: این دیوار نگاره‌ها نمودی عینی از عملکرد فرهنگی شهرداری‌ها و دغدغه‌مندی شان در پرداختن به موضوع عفاف و حجاب بشمار می‌رود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب از هفدهم تیرماه گفت: تبلیغات شهری باید با جریان فرهنگی این ایام متناسب باشد و شهرداری‌ها باید در سراسر نقاط استان البرز و شهرستان‌ها از طریق بیلبورد‌ها و تلویزیون‌های شهری به موضوع محوری و حائز اهمیت هفته عفاف و حجاب بپردازند.

وی تصریح کرد: هویت فرهنگی هر شهر در نگاه اول از دریچه خدمات شهرداری‌ها نمود و جلوه عینی دارد؛ لذا ضروری است که سکان داران فرهنگی در این نهاد بواسطه دسترسی به مراکز عمومی شهر در این زمینه دغدغه‌مند بوده و توجه به این مسئله محوری در کشور را در سطح شهر‌ها نیز به عینه شاهد باشیم.

جابری انصاری خاطرنشان کرد: از هفدهم لغایت ۲۴ تیر با عنوان«پای خانواده ایستاده‌ایم» باید برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهر‌ها برگزار و اجرایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار