در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: مجاهدت‌های نیروی زمینی سپاه از عوامل مؤثر در شکست جبهه استکبار است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: بخش قابل توجهی از ناکامی جبهه استکبار و همه نیرو‌ها و عوامل داخلی و خارجی‌اش، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.
کد خبر: ۶۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 11July 2023

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس با تأکید بر اینکه رضایت «ولی خدا» رضایت خداست، اظهار داشت: ابراز خشنودی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی زمینی سپاه، در حقیقت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: شما در نیروی زمینی، سپاه را سربلند کردید؛ چرا که بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیرو‌ها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در کنار نقشی که این نیرو در فراهم‌سازی سطح بالایی از امنیت و مقابله با شرارت‌ها و اقدامات تروریستی دارد، نقش بازدارندگی آن به مراتب بسیار مهم‌تر و موثرتر است.

وی خاطرنشان کرد: نقش قدرت بازدارندگی نیروی زمینی سپاه تا به امروز توانسته است از شکل‌گیری و وقوع بسیاری از حوادث بزرگ و کوچک جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بخش دیگری از سخنان خود را به تبیین مفهوم ولایت و ولایتمداری اختصاص داد و گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی خدا و زمینی‌کننده ولایت الله و باب ورود به معارف قرآن است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به حدیث گرانقدر ثقلین و با بیان اینکه قرآن و ولایت جدانشدنی هستند، بیان کرد: ولایتمداری، درک و فهم درست و به‌هنگام از مواضع ولی و عمل به‌هنگام است.

وی به اهمیت تعالی معنوی و شاخصه‌های خودسازی و رسیدن به سعادت، اشاره و عنوان کرد: امروز باید نسبت خودمان را با پنج موضوع اساسی که در سبک زندگی ما تأثیر دارد، معلوم کنیم؛ چه زندگی فردی چه خانوادگی و چه سازمانی پنج محور جهت‌دهنده حرکت و جهت‌گیری و زندگی ما می‌تواند باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: ما باید نسبت خودمان را با خدا، دین خدا، کتاب خدا، ولی خدا و آینده خودمان معلوم کنیم.

همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از امروز با محوریت ارزیابی عملکرد و تبیین برنامه‌ها در مشهد مقدس آغاز شد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار