فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

اجرای طرح امنيت محله محور در فلاورجان

سرهنگ «هاديان» از دستگيری ۱۱ نفر از سارقان سابقه‌دار طی اجرای طرح امنيت محله محور در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ - 11July 2023

اجرای طرح امنيت محله محور در فلاورجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مرتضی هاديان» فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح امنيت محله محور با هدف پاکسازی نقاط‌آلوده و جرم‌خيز و دستگيری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به مدت ۲۴ ساعت توسط مأموران انتظامی اين فرماندهی در سطح شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی عنوان کرد: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پليسی موفق به شناسايی و دستگيری ۱۱ نفر از سارقان سابقه‌دار، دستگيری۲ نفر خرده فروش، جمع‌آوری۳ معتاد متجاهر، کشف ۲کيلو و ۱۶۷ گرم ترياک شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصريح کرد: دستگيری ۴ نفر از محکومان قضائی، و دستگيری ۲ نفر از سارقان زورگیر موتورسيکلت، کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه و همچنین توقيف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف از ديگر نتايج اجرای اين طرح بود. 

سرهنگ هاديان با اشاره به اين که متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شدند و مهمترين هدف اجرای اين‌گونه طرح‌ها را افزايش نظم و آرامش در جامعه و جلب رضايتمندی مردم است، تاکید کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت‌های ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار