فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

دستگيری ۳۲ سارق سابقه‌دار در فلاورجان

سرهنگ «هاديان» از دستگيری ۳۲ نفر از سارقان سابقه‌دار و کشف ۱۷ فقره سرقت طی اجرای طرح امنيت محله‌محور در اين شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۶۰۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ - 18July 2023

اجرای طرح امنيت محله محور در فلاورجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مرتضی هاديان» فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح امنيت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط‌آلوده و جرم‌خيز و دستگيری سارقان و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت توسط مأموران انتظامی اين فرماندهی در سطح شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی عنوان کرد: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پليسی موفق به شناسايی و دستگيری ۳۲ نفر از سارقان سابقه‌دار و کشف ۱۷ فقره انواع سرقت، دستگيری هفت نفر خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصريح کرد: دستگيری ۱۷ نفر از محکومان قضائی و همچنين توقيف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از ديگر نتايج اجرای اين طرح بود.

سرهنگ هادیان افزود: متهمان دستگيرشده پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شدند.

وی مهمترين هدف اجرای اين‌گونه طرح‌ها را افزايش نظم و آرامش و جلب رضايتمندی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت‌های ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار