معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان البرز برگزار می‌شود

«امامزادگان» با تاکید به بهره گیری از شعر به عنوان یک رسانه اثرگذار در ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس، گفت: بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 12July 2023

بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان البرز برگزار می‌شود«فرشید امام زادگان» معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره در دوازده بخش برگزار خواهد شد، افزود: بخش عمومی، شعر دفاع مقدس و مقاومت بین المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس و ولایت محوری و جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس وجنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع مقدس و شهدای دانشجو و دانش آموز، شعر دفاع مقدس و طنز، شعر دفاع مقدس و سرود و ترانه از محور‌های مهم این کنگره سراسری شعر هستند.

فرشید امام زادگان با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پایان شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: آثار ارسالی باید به صورت فایل ورد به همراه مشخصات صاحب اثر، آدرس و تلفن شاعر ارسال شوند.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بوستان جهان نمای کرج مراجعه کنند، خاطرنشان کرد:
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۶۳۴۰۹۷۰۲۶۳تماس حاصل کنند وجهت ارسال آثار باید از طریق پیام رسان‌های ملی سروش، ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۰۲۵۱۴۷۶۴۲ و یا پست الکترونیک hanzale ۹۱@yahoo.com اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها