در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: ساماندهی مزار شهدا با مجوز کتبی والدین شهدا انجام می‌‎شود

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به موضوع ساماندهی مزار شهدا براساس حکم دیوان عدالت و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ساماندهی مزار شهدا منوط به کسب رضایت از والدین شهداست و اگر والدین شهدا مکتوب امضا نکنند، طبیعتا هیچ اقدامی نباید انجام شود.
کد خبر: ۶۰۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 12July 2023

گفت‌و‌گو با قاضی زاده«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع  ساماندهی مزار شهدا براساس حکم دیوان عدالت و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بنیاد شهید در این راستا تفاهمنامه‌ای با شهرداری تهران بسته است که هر اقدامی که قرار است انجام دهد در چارچوب این تفاهم باشد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: موضوع اصلی در این مورد کسب رضایت از والدین شهداست و این والدین اگر مکتوب امضا نکنند طبیعتا هیچ اقدامی نباید انجام شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: از گذشته شهرداری تهران مذاکراتی با برخی از خانواده‌های شهدا داشته است و امضا هم از برخی گرفته است. البته ما از آنان خواستیم سراغ قبور نروند و باید رضایت والدین شهدا صورت بگیرد.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: ما از شهرداری خواستیم پارکینگ خودرو برای والدین شهدا که کهولت سن دارند درنظر گرفته شود و دسترسی راحت تری  داشته باشند. نباید به این موضوع صفر و صدی نگاه کرد و باید براساس یک چارچوب مشخص انجام شود و ما هم طبق قانون بر این موضوع نظارت داریم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار