مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

«حجاب و عفاف» سدی بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی

«بصیری‌پور» حجاب و عفاف را سدی بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی دانست و گفت: عفت و پاکدامنی در هر جامعه‌ای نشانه شخصیت، سعادت و مایه منزلت آن اجتماع است و پیامد آن تقوای الهی و تحقق ارزش‌های معنوی در جامعه است.
کد خبر: ۶۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 12July 2023

«حجاب و عفاف» سدی بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی/ مسئولان برای مسائل فرهنگی چاره‌اندیشی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «فاطمه بصیری‌پور» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از بانوان بسیجی اقشار مختلف با آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با اشاره به ۲۱ تیر سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد، اظهار داشت: این روز یادآور شهادت و به خاک و خون کشیده شدن مردان غیور و زنان عفیفی است که در خدمت نجابت و تقوا با خون، شرافت اسلامی خود را امضا و حفظ حجاب و حرمت را برای ما به جا گذاشتند.

وی حجاب و عفاف را سدی بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی دانست و بیان داشت: عفت و پاکدامنی در هر جامعه‌ای نشانه شخصیت، سعادت و مایه منزلت آن اجتماع است و پیامد آن تقوای الهی و تحقق ارزش‌های معنوی در جامعه است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۸۱ عنوان با برنامه طی هفته حجاب و عفاف در استان خبر داد و افزود: با توجه به اقتضائات روز جامعه، بسیج جامعه زنان با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و استفاده از شکوه و عظمت زن مسلمان ایرانی در مقابله با جبهه معارض برنامه‌های مختلفی را از ۱۷ تا ۲۳ تیر اجرا می‌کند.

بصیری‌پور خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رویکردی که در برنامه‌های هفته حجاب و عفاف امسال دنبال می‌شود زیست عفیفانه و تحقق آن در جامعه، تحکیم بنیان خانواده و اجرای برنامه‌هایی برای حفظ حریم خانواده، داشتن خانواده سالم، جامعه سالم و با نشاط است که همه افراد جامعه بتوانند با آرامش خاطر در آن زندگی کنند.

وی تبیین کرد: بسیج جامعه زنان به عنوان میدان‌دار تمدن‌سازی نوین اسلامی در حوزه زن و خانواده، پرچم‌دار گفتمان انقلاب اسلامی در تراز منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحکیم بنیان خانواده با حضور سازمان یافته در همه عرصه‌ها، مدافع ارزش‌های ملی و اسلامی خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: با تشکیل شورای راهبردی تصمیم‌ساز و هیئت‌های اندیشه‌ورز به احصای مسائل و اولویت‌های مربوط به بانوان و خانواده می‌پردازیم و براساس زیست‌بوم مناطق تدوین برنامه خواهیم کرد و آماده تحقق اهداف و ارزش‌های انقلاب هستیم.

بصیری‌پور با بیان انکه اقشار بسیج جامعه زنان استان آماده است تا روایتگر انقلاب باشند و برای تحقق این امر طرح آموزش و تربیت اساتید و نخبگان را در استان آغاز کرده‌ایم، گفت: گفتمان‌سازی رسانه‌ای و استفاده از بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به کار گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گسترش مهدهای قرآنی و توجه به توان و نخبگی نوجوانان و جوانان به عنوان نیروهای آینده انقلاب در دستور کار است و همچنین از مسئولان درخواست داریم تا با بهره‌گیری از بصیرت و شناخت جریانات نفوذ در مسائل فرهنگی، چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار