مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای ارتقای زیست عفیفانه

«حیدرزاده» گفت: سعی بر این است از تمام ظرفیت‌های موجود مردمی استفاده شود تا در زمینه زیست عفیفانه روند رو به ارتقا داشته باشیم.
کد خبر: ۶۰۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 16July 2023

ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای ارتقای زیست عفیفانه به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «رویا حیدرزاده» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا علیه‌السلام در آیین تجلیل از پرچمداران حریم عفاف ویژه فعالان حوزه عفاف و حجاب که صبح امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیست عفیفانه سعی کردیم به صورت تخصصی آن را در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و حتی امنیتی و روانی اجرا کنیم که این اقدام در بستر زمان جاری است.

وی با تأکید بر این که بسیج لایه ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های دولتی است، خاطرنشان کرد: سعی بر این است از تمام ظرفیت‌های موجود مردمی استفاده شود تا در زمینه زیست عفیفانه روند رو به ارتقا داشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا علیه‌السلام افزود: این مراسم با هدف تکریم و تجلیل از فعالان و کنشگران زیست عفیفانه که آثار شاخص پژوهشی، عملیاتی و اجرایی در سطح شهر، استان و ملی داشتند برگزار شده است. برخی از این افراد سال‌هاست فعال و مروج حوزه عفاف تحت عنوان «پرچمداران حریم عفاف» هستند. 

حیدرزاده گفت: تقویت انگیزه و تجدید پیمان کنشگران عفاف و حجاب و تجلیل از ۱۵ فعال شاخص در سطح مشهد و استان از برنامه‌های شاخص این مراسم است که برخی از آن‌ها به عنوان شاخص کشوری مطرح شدند.

وی تصریح کرد: اهدای لوح سپاس و هدیه معنوی به ۴۰ فعال حوزه عفاف و حجاب در هر استان انجام می‌شود و مشابه این مراسم به‌صورت جداگانه در هر شهر برگزار خواهد شد و الگو‌های برتر عفاف و حجاب معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار