فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار:

دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی‌‌حجابی در جامعه است

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، گفت: مقابله با بی‌حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.
کد خبر: ۶۰۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ - 13July 2023

دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی‌‌حجابی در جامعه استبه گزارش فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب با حضور پرشور هزاران نفر از دختران و بانوان محجبه و متدین و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شب گذشته در بوستان علوی قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در این اجتماع اظهار داشت: ادیان الهی حجاب را موضوعی فطری می‌دانند و از ابتدای خلقت حجاب وجود داشته است.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه حجاب، چون فطری است اجباری نیست بلکه بی حجابی اجباری است افزود: کسانی که تاریخ ایران را مطالعه کرده باشد می‌دانند از دوره ساسانی‌ها که اسلام نیامده بود، ملت ایران متدین بودند و زنان حجاب داشتند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: رضاخان با زور اسلحه بی‌حجابی را در ایران ترویج کرد و در ترکیه نیز آتاتورک با زور اسلحه بی‌حجابی را آورد و در غرب نیز اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه انگیزه برای بی‌حجابی در غرب استثمار اقتصادی بانوان بوده است افزود: ملت ایران بهتر از ترکیه و دیگر کشور‌ها در مسئله بی حجابی ایستادگی کرد و در نهایت این سیاست با پیروزی انقلاب اسلامی به شکست خورد.

طائب افزود: دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، در حالی که مقابله با بی حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: دنیا در زمینه حجاب سیاست‌های دوگانه‌ای دارد و با امر حجاب در ایران مخالفت می‌شود و با مقابله حجاب در فرانسه کاری ندارند.

وی افزود: دشمن به دنبال بی حجابی است چرا که می‌داند اگر این امر در جامعه وجود داشته باشد جامعه به سمت تعالی می‌رود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: غرب امروز در برابر نیرو‌های جبهه مقاومت با همه قدرت درمانده شده، چرا که وضعیت زن و مرد در غرب انسان متعهد درست نمی‌کند و حتی انسان‌های پایبند به وطن هم نمی‌سازد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا هویت را جامعه ما بگیرد و حجاب ابعاد مختلف فقهی و اجتماعی و فردی دارد افزود: جامعه ما امام زمانی است و وقتی دشمن این وضعیت را می‌بیند احساس هراس دارد و در عرصه نظامی نیز اقرار به توانمندی ایران دارند.

در پایان این مراسم نیز شرکت‌کنندگان، در بیانیه‌ای بر موضوع برخورد با هنجارشکنان و نیز لزوم گسترش عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار