فرمانده انتظامی شهرستان تيران و كرون خبر داد؛

اجرای طرح امنیت محله محور در تيران و كرون

سرهنگ «بهرام‌پور» از دستگیری ۱۴ معتاد سارق و کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه با اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ - 13July 2023

اجرای طرح امنیت محله محور در تيران و كرونبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «یوسف بهرام‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان تيران و كرون امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با هدف ارتقای انضباط اجتماعی و همچنين دستگيری سارقان و پيشگيری از سرقت‌های خرد در یکی از محله‌های شهرستان تیران و کرون اجرا شد.

وی عنوان کرد: در این طرح که پس از بررسی‌های لازم و اخذ گزارشات مردمی طی هماهنگی با مرجع قضايی اجرا شد ۱۴ نفر از معتادان سارق و سابقه‌دار دستگير، يک دستگاه خودرو و يک دستگاه موتور سيکلت سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: طرح امنیت محله محور به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم گزارشات و مستندات لازم از فعالیت‌های مشکوک و اقدامات مجرمانه در محله خود را با مراجعه به کلانتری محل و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که پس از بررسی دقیق به موضوع رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها