جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

رزمندگان مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب علما هستند

سردار «فلاح زاده» گفت: رزمندگانی که در عرصه مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری پا در میدان رزم گذاشتند در حقیقت در مکتب علما پرورش یافته بودند.
کد خبر: ۶۰۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 15July 2023

رزمندگان مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب علما هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نخستین همایش بین‌المللی دشمن‌شناسی که در سالن اجتماعات مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل معتقد بود که جنگ ما با رژیم بعث عراق، یک جنگ اعتقادی است و این جنگ اعتقادی از زمان حضرت آدم شروع شده و تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت و هموراه جبهه حق در برابر باطل ایستادگی خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به جنایات داعش بیان داشت: زمانی که داعش پدید آمد آنان قصد داشتند که به نقاط مختلف از جمله ایران تا بنگلادش حمله کنند و اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود و رزمندگان جبهه مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی در برابر آنان قد علم نمی‌کردند، چیزی به نام اسلام باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به نقش، ولی فقیه در هدایت کشور و امت اسلام بیان داشت: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه وجود داشتند، اما رهبری امت دست، ولی فقیه نبود.

فلاح زاده با بیان اینکه خدمت انقلاب اسلامی به مکتب اسلام و تشیع در تاریخ بی نظیر است، افزود: کسانی که در عرصه مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری همانند داعش پا در میدان رزم گذاشتند در حقیقت در مکتب علما پرورش یافته بودند و به همین دلیل در روایات داریم که قلم عالمان دین از خون شهیدان برتری دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ادامه عنوان داشت: طرح از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی نیز ناکام مانده و امروز شاهد هستیم که گفتمان انقلاب اسلامی معادلات و نظم جهانی و منطقه‌ای را بهم ریخته است.

در ادامه این مراسم از کتاب «فقه رسانه» و چاپ سوم کتاب «نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما» نوشته مرحوم محمدحسین فرج‌نژاد رونمایی شد.

همچنین جایزه سال دشمن‌شناسی نیز به ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم‌های قلاده‌های طلا و یتیم‌خانه ایران اهدا گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار