مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خبر داد؛

ارتباط تمامی روستا‌های بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت

«حیدری» گفت: یکی از سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم ارتباط تمامی روستا‌های بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات است.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 16July 2023

ارتباط تمامی روستا‌های بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعتبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «آرام حیدری» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان در حاشیه افتتاح طرح‌های مخابراتی از بهره‌مندی 12 روستای بیجار از اینترنت پرسرعت در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: امروز نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه مخابراتی روستای اسلام‌آباد بیجار به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه یکی از 43 پروژه‌ای بوده که از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در شهرستان بیجار برنامه‌ریزی و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این پروژه مخابراتی 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: یکی از سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم ارتباط تمامی روستا‌های بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات است.

وی خاطرنشان کرد: از این 43 روستا، 12 روستای بالای 20 خانوار باقی مانده در هفته دولت از اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

حیدری یادآور شد: در حال حاضر سه هزارو 882 مشترک همراه اول، 29 هزار و 740 مشترک تلفن ثابت و سه هزار و 849 مشترک اینترنت پرسرعت در شهرستان بیجار از خدمات مخابرات منطقه کردستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار