مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران تأکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر به موسسات قرآنی

«احمدی» بر لزوم توجه بیشتر به موسسات قرآنی تأکید کرد و گفت: اتحادیه‌های قرآنی بازوان دو دستگاه متولی ارشاد و تبلیغات اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۰۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 16July 2023

لزوم توجه بیشتر به موسسات قرآنیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید مهدی احمدی» مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران در مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران که از صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز شد، اظهار داشت: مشکل اصلی ما دیده نشدن اتحادیه قرآن است و متاسفانه مورد توجه واقع نمی‌شویم.

وی افزود: ما را باید استاندار، شهرداران، فرمانداران و مدیران کل استان ببینند و متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران خاطرنشان کرد: نمی‌گویم کار انجام نشده است، اما کاری که در شان قرآن باشد هنوز اجرایی نشد.

احمدی اضافه کرد: اگر این موسسات دیده نشوند، بی‌انگیزه و تعطیل می‌شوند و متاسفانه بسیاری از این موسسات در حال ورشکستگی هستند.

وی با اعلام اینکه مشکل اتحادیه قرآن مازندران تنها و تنها با قراردادن بودجه اعتباری حل خواهد شد، گفت: امروز مؤسساتی داریم که از پرداخت قبوض آب و گاز خود عاجزند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران بیان کرد: اتحادیه‌های قرآنی بازوان دو دستگاه متولی ارشاد و تبلیغات اسلامی هستند و همواره پای کار بوده و نیازمند حمایت جدی هستند.

احمدی یادآور شد: ۲۷۵ موسسه قرآنی در استان مازندران فعال بوده و تمام این موسسات در قالب اتحادیه قرآنی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار