حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

شعار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است

«جان‌نثاری» گفت: شعار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است که به معنا واقعی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 16July 2023

انتخابات ایران اسلامی خاری در چشم دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان امروز (یکشنبه) در دهمین نشست این ستاد اظهار داشت: مردم نقش به سزایی در حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی داشتند و شعار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توسط مردم شکل گرفته، استمرار یافته و پیشرفت کرده است، عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی به معنا واقعی اجرا می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و به استمرار نظام رأی می‌دهند، تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک جشن سیاسی تلقی می‌شود به دلیل اینکه مردم آزادی و استقلال خود را جشن می‌گیرند.

جان‌نثاری با بیان اینکه دشمن به دنبال جا انداختن خوداکثریت پنداری است، در حالی که این دروغی بیش نیست، تاکید کرد: انتخابات مربوط به اصل نظام و هویت ایرانی است و هر کسی که به کشور علاقه دارد در انتخابات شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات رزمایش بزرگی است تا به دشمن بفهمانیم با وجود همه مشکلات مردم در صحنه هستند، متذکر شد: همه احزاب، فعالان سیاسی، گروه‌ها و اقشار مختلف باید از این مهم مراقبت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه همه مقدمات اجرای انتخابات باید قبل از برگزاری این رویداد، آماده و مهیا باشد، یادآور شد: در انتخابات نظام جمهوری اسلامی، تمامی سلایق و کسانی که دلبسته به کشور و ارزش‌های انقلاب هستند شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار