رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

مرّ قانون در انتخابات اجرا می‌شود

«جان‌نثاری» دلیل برگزاری هفتگی ستاد انتخابات استان اصفهان را فراهم کردن مقدمات و بسترهای لازم جهت برگزاری انتخابات به بهترین نحو اعلام کرد و گفت: مرّ قانون در انتخابات اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 16July 2023

مرّ قانون در انتخابات اجرا خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان امروز (یکشنبه) در پایان دهمین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: این نشست به صورت مشترک با کارگروه‌های اجرایی انتخابات در ۲۸ شهرستان استان و به صورت وبیناری با حضور رؤسای کمیته‌های انتخابات شهرستان‌ها و فرمانداران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تشکیل کارگروه‌ها در استان مرور شد و طبق گزارش ارائه شده دریافتیم همه کارگروه‌های اجرایی انتخابات با کمیته‌های ذیل آن در شهرستان‌ها تشکیل شده‌اند، عنوان کرد: کارگروه‌‌های اجرایی انتخابات استان از دو تا پنج جلسه نیز تشکیل داده‌اند و مقدمات برگزاری انتخابات را دنبال می‌کنند که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه در این نشست رؤسای کمیته‌های استانی نیز درخواست‌هایی که از شهرستان‌ها برای اجرای بهتر انتخابات داشتند را بیان کردند، تصریح کرد: دلیل برگزاری هفتگی ستاد انتخابات استان فراهم کردن مقدمات و بسترهای لازم جهت برگزاری انتخابات به بهترین نحو است تا انجام امور به روزهای پایانی واگذار نشود.

جان‌نثاری با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، متذکر شد: برای دست یافتن به این مهم اطمینان بخشی برای مردم ضروری است از این رو انتخابات با چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت) برگزار خواهد شد و همچنین مسّر هستیم که انتخابات با اجرای مرّ قانون برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار