فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

مداحان، پیشگامان حرکت بزرگ فرهنگ عاشورایی در کشور هستند

سردار شاهوارپور گفت: یک رزمایش بزرگ عاشورایی در سراسر کشور به راه خواهد افتاد که مداحان پیش قراول این حرکت بزرگ فرهنگی پایدار هستند که مبنای دیگر حرکات فرهنگی هم هست.
کد خبر: ۶۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 17July 2023

مداحان، پیشگامان حرکت بزرگ فرهنگ عاشورایی در کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در مراسم پیشواز ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آیین بزرگداشت روز بسیج مداحان در محل یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» واقع در گلزار شهدای اهواز، اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع) با انقلاب خود به تاریخ فهماند در هر دوره‌ای دین مورد تهدید و تعرض قرار گرفت باید همه پای کار بیایند و از آن دفاع کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مبارزه با ظلم بود و امروز ستمگر عالم استکبار جهانی است که در برابر آن جمهوری اسلامی ایران است و بسیاری از کشور‌های مستضعف نیز آن را پشتوانه خود می‌دانند.

سردار شاهوارپور ضمن تاکید بر ترویج هر چه بیشتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: در قرآن این دو فریضه اساسی و مهم مورد تاکید قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه شرط مبارزه با ظلم و ستم زنده ماندن شعائر حسینی است، تاکید کرد: یک رزمایش بزرگ عاشورایی در سراسر کشور به راه خواهد افتاد که مداحان پیش قراول این حرکت بزرگ فرهنگی پایدار هستند که مبنای دیگر حرکات فرهنگی هم هست.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: اگر برادران و خواهران ما از مکتب امام حسین (ع) فاصله بگیرند دیگر مردان بزرگی همچون سرداران شهید دوران جنگ رشد نخواهند کرد، زیرا از دامن زن، مرد بزرگ پرورش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار