مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

کارکنان و خادمان حوزه دفاع مقدس همیشه شایسته تجلیل و تکریم‌اند

سردار مرادحاجتی گفت: کارکنان و خادمان حوزه دفاع مقدس در خوزستان سال‌هاست که با کمترین امکانات رفاهی، بیشترین فعالیت ها را با عشق و علاقه به شهدا و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس انجام می‌دهند و شایسته تجلیل و توجه بیشتری هستند.
کد خبر: ۶۰۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 17July 2023

کارکنان و خادمان حوزه دفاع مقدس همیشه شایسته تجلیل و تکریم‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از تهیه و توزیع بیش از 40 بسته غذایی بین پرسنل، کارکنان و سربازان وظیفه شاغل در حوزه دفاع مقدس استان خبر داد.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه پشتیبانی اداره کل بابت تهیه اقلام مذکور، اظهار داشت: کارکنان و خادمان حوزه دفاع مقدس در خوزستان سال هاست که با کمترین امکانات رفاهی، بیشترین فعالیت‌ها را با عشق و علاقه به شهدا و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس انجام می‌دهند و شایسته تجلیل و توجه بیشتری هستند.

سردار مرادحاجتی گفت: ما نیز به عنوان برادر بزرگتر این مجموعه همیشه تلاش کرده‌ایم که از ظرفیت‌های موجود استانی بهره برده و به مناسبت‌های مختلف زحمات این عزیزان سختکوش را جبران کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: در آستانه ماه محرم، بسته‌های غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج، رب گوجه و دیگر اقلام را تهیه کرده و بین کارکنان استان توزیع کردیم تا این عزیزان بتوانند با همان نیت‌های کربلایی‌شان نذورات خود را ادا کنند و سفره محبت‌شان را از دیگران دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار