پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان؛

شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است

سرهنگ «حبیبی» با صدور پیامی سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان را به همه تلاشگران این نهاد تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 17July 2023

نهاد شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی، سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان را به همه تلاشگران این نهاد تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمین الرحیم

شورای نگهبان به فرمان امام راحل(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، تشکیل شده و از برکات نظام مقدس و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران و از دستاوردها و ثمرات عالی این انقلاب است که به منظور حفظ و حراست از اصول و قوانین شروع به‌کار کرد.

این نهاد در سه وظیفه اصلی «نظارت بر قانونگذاری»، «تفسیر قانون اساسی» و «نظارت بر انتخابات» بدرستی تا به امروز با صلابت، اقتدار و بدون جهت‌گیری خاص، از کیان ملی و جامعیت نظام حراست کرده است.

نهاد شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می‌یابد.

بیست و ششم تیرماه یادآور سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان؛ نهادی است که ضامن اقتدار و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌رود و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان از زحمات و تلاش‌های دبیر، فقها و حقوقدانان این شورا و همچنین ناظران و عوامل اجرائی استان گیلان بواسطه درایت و قانونمداری، شجاعت و عمل به وظیفه دینی و ملی تقدیر و تشکر بعمل می‌آورم و امیدوارم که در مسیر خدمت به مردم ایران اسلامی همواره ثابت قدم و کوشا باشند و از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روز افزون برای خدمتگزاران در این شورا را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار